פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מוטעה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לתמי 4 על מנת לרכוש את המוצר כאשר ניתנה לי אינפורמציה לגבי שתי אופציות שיש ברשותם להציע אמרתי שאחשוב לאחר מספר ימים התקשרה אלי נציגה של תמי 4 אשר הציעה מכשיר שהוצע ללקוח, הגיע לביתו נפתח אך לא נרכש וזאת בעלות נמוכה יותר ושוב אמרתי שאחזור אליה לא די בזה שאמרתי לה כי כנראה שארכוש שני מכשירים לאחר מספר ימים חזרתי אליה ואמרתי כי אכן אני מעוניינת לרכוש את המכשיר נאמר לי כי כבר לא נותרו מכשירים כאלה. והנציגה אמרה כי נאלץ לחזור להצעות הראשונות אמרתי שזה לא נאמר לי שזה מוגבל בזמן ענתה מה את רוצה שנעשה זה היה מבצע שנגמר בסיום השיחה. ביקשתי מהנציגה שהמנהל יחזור אלי וסימנו את השיחה כמובן שלא חזרו אלי התקשרתי שוב והעבירו אותי למעין לשאלתי מדוע לא חזרו אלי אמרה תמתיני והעבירה אותי לבחור בשם אושרי שלדבריה הוא המנהל שוחח איתי אושרי ואמר כי גם שהמכשיר היה במבצע והציע לי הנחה של 4 שקלים כפול 36 לתשלום אמרתי לו שזה לא נראה לי.
לא מתאים לחברה כמו תמי 4 לתת תשובות כאלה ואני חושבת שמגיע לי מכשיר מצידי שיהיה חדש היום 01.01.09 התקשרתי שוב לתמי 4 ומי שענה לי זה היה אושרי בתחילת השיחה שאלתי האם אתה מנהל אמר לי לא שאלתי האם איתך שוחחתי בעבר בק"ע רכישת מכשיר היסס ולאחר מכן אמר הא כן מאד כעסתי ולא האמנתי שכך נוהגים בתמי 4 לשקר על הלקוחות ואז שוב דרשתי לדבר עם מנהל אמר תמתיני המתנתי חזר ואמר לי יחזרו אלייך כמבן שעד לרגע זה אף אחד לא חזר אלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנינו ללקוחה לצורך הבהרת הנושא. ניתן הסבר על המסלולים השונים. הלקוחה החליטה להצטרף למשפחת תמי 4. תגובה:
הלקוחה רכשה מכשיר חדש והצטרפה למשפחת תמי 4 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה