פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השתתפות עצמית מופרזת נושא התלונה:
סבג יקיר שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר תמי 4 כשנתיים עד היום הכול היה טוב ויפה כולל המלצות לחברים לרכוש את המכשיר ולבני המשפחה עד שנקלעתי למצב שבו אני צריך לקבל שרות במסגרת הביטוח אשר צרפו אותי אליו טלפונית ונתקלתי באטימות מצד החברה
פניתי לתמי 4 בתלונה שהבסיס של המשיר הפלסטיקה החיצונית נשברה בבקשה להחליפה ולמרבה הפלא אין זה כלול באחריות. לאחר שהבנתי את דבריהם הסכמתי לשלם אפילו סכום מסויים עבור התיקון אך נאמר לי שלא ניתן לתקן את השבר הנ"ל ויש להחליף מכשיר למחודש בעלות של 1300 ש"ח להזכירכם אני במסגרת ביטוח ועלות מכשיר חדש כיום הינה 2700 ש"ח כלומר 50% עלות התיקון עבור מכשיר שבעצם מבחינה טכנית מתפקד מצויין אך חיצונית לא נראה טוב אני שואל היכן הפרופורציה של ההשתתפות היקרה ואם חלילה מבוטח רכב עושה תאונה ונזק בעשרות אלפי שקלים לרכב הוא משלם את אותו סכום השתתפות שחברת תמי 4 דורשת עבור מכשיר שעלותו 2700 ש"ח
ברצוני לציין ששוחחתי עם נציגת פניות הציבור של החברה ונתקלתי באטימות מלאה ותשובות של זה מה שיש ואין מה לעשות בקרירות אני מוכן לעלות בכתב את כול אותם לקוחות שהצטרפו לאחר המלצתי לחברה אך היום אני מכה על חטא שבעצם המלצתי על חברה שמחייכת רק בזמן הרכישה בלבד
עלבון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר פמלי בשנת 2007. בחודש 9/2009 הלקוחה פנתה עקב תקלה וציינה כי יש שבר במכשיר. נשלח טכנאי מוסמך לתיקון התקלה ובבדיקתו ראה כי יש שבר בבסיס המכשיר. היות ולא ניתן לבצע תיקון לחלק זה מדובר בשלדת המכשיר. ניתן הסבר מקיף ללקוחה כי החלפת החלק אינה אפשרית וכי אחריות החברה אינה מכסהשברים/שירטות במעטפת המכשיר. בנוסף כמחווה של רצון טוב הוצע ללקוחה לרכוש מכשיר מחודש בעלות מוזלת במיוחד של 1100 ש"ח. לצערינו הלקוחה דחתה את הצעתינו. תגובה:
ניתן ללקוחה אפשרות לרכישת מכשיר במחיר מוזל במיוחד אך הלקוחה דחתה את הצעתינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה