פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בנוגע למסלול נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 09 התקשרו אליי מספר פעמים מהחברה ע"מ שאעשה מנוי לסנן ונורה. לאחר מספר פעמים שסירבתי הציעו לי לקנות סנן ב174 שקלים ולקבל אחריות לשנה ודמי משלוח חינם. לאחר שנאמר לי מספר פעמים שבוודאות לא ישלחו עוד מוצרים בהמשך כפי שנוהגים כנראה לעשות, הסכמתי לקנות את הסנן.
באוגוסט הופתעתי לקבל משלוח של סנן ונורה ועוד יותר הופתעתי שחייבו את כרטיס האשראי שלי ב-400 שקלים בלי ידיעתי.
התקשרתי לשירות הלקוחות, והם הסכימו לקבל חזרה את הסנן והנורה תמורת ולתת החזר כספי בתנאי שהאחריות מבוטלת מאותו רגע. התעקשתי לקבל את האחריות עד תום התקופה ובשירות הלקוחות ענו שיעבירו את הטענה שלי הלאה. בינתיים אני מחכה ללא תשובה.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף תמורת הסנן והנורה ללא ביטול האחריות והתחייבות בתנאים שהוצעו. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה