פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זימון טכנאי לבית לקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב
אמש חלה תקלה במכשיר תמי 4 שיש ברשותי (בן חצי שנה בקושי ) ,התקלה הייתה שאין יציאת מים קרים וחמים פעלתי על פי ההוראות וזה לא עזר .אמש השארתי פניהי לגבי טכנאי שירות ושהיום בבוקר התקשרתי לבדוק מה קורה עם זה ,נאמר לי כי יהיה טכנאי מאוחר רק בתאריך 5.10.09 . ברצוני לציין כי יש לנו תינוק וללא המתקן אין אפשרות להרתיח מים ולהכין אוכל בשבילו . התקשרתי פעם שנייה ונציג בא לקראתי ואמר כי במידה ויהיה ביטול אז אני הבא בתור .
רציתי לדבר עם אחראי משמרת אך נאמר לי כי אין אפשרות כי הכל נעשה בפקס דרך נציב תלונות הציבור .
אני מוחא על כך שאין אוזן קשבת ללקוח שנקרה לבעייה די דחופה ולעזור לו לפנים משורת הדין .
אנא עזרתכם בנידון .
תודה מקרב לב על העזרה שאתם מעניקים
זינגר יהודה
עיכוב בזימון טכנאי סוג הנזק :
זימון טכנאי היום בכדי לפתור בעייה קריטית פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה