פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי תמי 4 גרם לנזק לריצוף במהלך התקנה ושירות הלקוחות מתנער מאחריות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏09 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כשבוע, לאחר 10 שנים של שימוש במתקן כיורי של תמי4, החליטה אמי להשתדרג למתקן בר מעוצב של תמי4 בעלות של כ-3500 ש"ח
במהלך ההתקנה, עקב חוסר זהירות, הפיל הטכנאי בקבוק המכיל חומר חומצי על רצפת השיש במטבח (חומר מסיר אבנית אשר היה מתחת לכיור לפני ההתקנה והוצא על ידיו). כתוצאה מהשארת החומר נגרם נזק לשיש מבחינת ברק ומרקם (נוצר מעין "בור" מחוספס).
לאחר פניה טלפונית לשירות הלקוחות של תמי4 (דרך אתר האינטרנט אף אחד לא חזר אלי..) הם חזרו אלי, ופשוט האשימו אותי בתחמנות.. והתחילו להתווכח איתי שחומצה לא יכולה לגרום נזק לשיש וכו'. הם גם טענו שהטכנאי אומר שמדובר היה בנוזל למדיח (לא משנה שאמי משתמשת רק בטבליות..) ושכנראה השיש דפוק (לא משה שאנחנו גרים שם כבר 15 שנה ומעולם לא נגרם נזק כזה לשיש..)
בקיצור, פשוט התנערות מאחריות, לא משנה שאנחנו לקוחות שלהם שנים רבות. פשוט לא אכפת להם לגלגל את האשמה עלינו. בסך הכל רציו שישלחו מישהו לאמוד את הנזק לפני שאנחו מתקנים אותו על חשבוננו ותובעים אתם בתביעות קטנות (פרט חשוב: במהלך ההתקנה התארחו אצלנו 2 חברות של אמא שלי שהיו עדות להכל..)
כרגע כל מה שבא לי זה להחזיר את המתקן במסגרת 14 הימים שהחוק מאפשר ולא לקנות יותר מהם כלום לעולם..לא חסרות חברות אחרות בתחום המים שאכפת להם מלקוחות נאמנים של שנים שתמיד קנו את חלפי החילוף במחירים המופקעים שלהם..
אני מעוניין לפתור זאת באמצעות האתר הזה בטרם מקרה זה יגיע לערכאות משפטיות.
בברכה, אסף פאר
עלבון סוג הנזק :
תיקון הנזק לרצפת השיש על חשבון חברת תמי4 והתנצלות על היחס המזלזל של הנציג. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
בתאריך 9/11/2009 פנינו ללקוחה על מנת שתשלח הצעת מחיר לתיקון. עד היום טרם התקבלה פנייה נוספת מהלקוחה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה