פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה מכשיר תמי 4 נושא התלונה:
שמעיה אורלי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4 לנסיון של 14 יום. ביום ביצוע העסקה נאמר לי כי ישנה התקנה הכרוכה בתשלום לא הייתי בטוחה שאני מעונינת במכשיר ולכן לקחתי אותו לנסיון. בררתי כי מאחר והרכישה נתונה בספק ההתקנה תהיה בהתאם ולא תהיה קבועה - דבר שכרוך בקדיחות למינהם במטבח- ותהיה קבועה רק לאחר שהעסקה תכנס לתוקפה.
דברים אילו נאמרו ע"י אשת השיווק בטלפון וגם ע"י הטכנאי שאמר שבעוד 14 יום יהיו איתנו בקשר באם לבוא להתקין קבוע את המכשיר.
לאחר שהחלטנו לרכוש את המכשיר בקשנו להתקין אותו באופן קבוע ולהפתעתי תמי 4 בקשו תשלום נוסף על ההתקנה. כרגע המכשיר נמצא באופן ארעי על השיש והצנור המחובר עובר במטבח מעל השיש ולאורכו בצורה ש"מכבדת את ההתקנות של תמי 4" תודה על העזרה.
עגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר מסוג תמי בר פמלי בתאריך 8/9/2009 . על פי בקשת הלקוחה הותקן המכשיר כאשר הצינור אינו בתוך הארון. לאחר כחודשיים בתאריך 29/10/2009 הלקוחה פנתה על מנת לבצע שינוי להתקנה.
כמחווה שירותית ניתנה ללקוחה תיקון התקנה כבר בתאריך 1/11/2009.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה