|
|
|
|
|
|
חיוב כפול על מסננים |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי זוג מכשירי תמי 4 עבורי ועבור חמותי .
במעמד ההסכם ביקשתי שרכישת המשיר של חתותי יהיה מכרטיס האשראי שלי
וחיוב עבור הסננים /נורות יחויב בנפרד ע"י חמותי וביקשתי שירשם .
במעמד התקנת המכשיר ביררנו עם הטכנאי שהתקשר לשרות לקוחות ובדק אכן שחיוב הסננים/נורות יהיה מכרטיס האשרי של חמותי.
לאחר חצי שנה הגיע הסנן הראשון ולמרבה הפלא חויבתי פעמיים .
התקשרתי לשרות לקוחות ושם התקשרו לחמי ולקחו את פרטי כרטיס האשראי
ונאמר שנקבל זיכוי .
החיוב של כרטיס האשראי של חמי היה יומים לאחר מכן .
את הזיכוי לא קיבלתי לאחר כשלושה שבועות התקשרתי שוב והנציגה אמרה מישהו "שכח " להזין את הזיכוי אין בעייה ראה את העניין כסגור .
שום המתנתי כשלושה שבועות ושוב התקשרת י ואכן רק אז הבטיחו שיטופל ונאמר שתוך יומיים אכן אקבל זיכוי .
שמח וטוב לב ביקשתי להוסיף ביטוח למכשיר בעלות של כ 53 שקלים בחודש .
וראו איזה פלא החיווב נקלט למחרת והזיכוי לא נראה באופק .
שוב המתנתי כשבוע והתקשרתי ואכן שוב נאמר לי שתוך יומיים אראה את הזיכוי בחשבוני .
ביקשתי פיצוי על כל התקופה מנהל שרות לקוחות בשם מנחם אם אנני טועה טען באוזני על מה אתה מבקש פיצוי כמה ריבית שילמתה? אנו לא נותנים פיצוי .
כאשר הסברתי לו שכל הטעויות נבעו מהשרות שלהם הוא אמר כולם טועים מה אתה לא טועה?
אמרתי לו שאם היה הפוך היו מחיביים אותי בריבית ואני כצעד מחאתי מבקש פיצוי .
בסיום השיחה הוא איננו מוכן אפילו לחשוב שמגיע לי פיצוי
ממתין לטיפולכם
מיכה תורגמן
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|