פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחסירים מידע מלקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעת השיחה עם בחור ממחלקת מכירות, לא צויין בפני כי במהלך השנה הראשונה עלי יהיה לשלם עבור החלפת הסנן ע"ס 215 ש"ח ויותר מזה כאשר שאלתי אותו במפורש אם אני צריכה לשלם עבור הסנן, הוא אמר לי כי "לא" זה באחריות וחזרתי איתו על כך מס' פעמים כדי לוודא., כמו כן הנציג הסביר לי לגבי עלויות החל מהשנה השניה ולאחר חישוב שבוצע על ידו נאמר לי כי יהיה עלי לשלם 55 ש"ח לחודש מהשנה השניה עבור חלפים.
כמובן שחזר אלי מנהל מחלקה ואמר לי במפורש כי זה מה יש ולא ניתן לשנות דבר ואותו נציג שסגר איתי את העסקה הוא הכי אמין שיש.
הם מסתתרים אחרי הסכם שלהם שגם הוא לא הכי ברור והסכומים שמצויינים בהסכם לא תואמים לחיוב שאותו גבו ממני עבור הסנן, כיוון שהיתה עליית מחירים. כאשר גם זה לא מצויין בהסכם שנשלח אלי כי החברה רשאית להעלות תעריפים.
בקיצור שקרנים ורמאים.
ונזק כספי סוג הנזק :
לעמוד במילה שלהם פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר מסוג תמי בר פמלי. עם התקנת המכשיר הלקוחה קיבלה לידיה את ספר המכשיר ואת ההזמנה המפורטת של תנאי העסקה. ניתן ללקוחה הסבר מקיף על המסלול בו נמצאת. כמו כן התנצלנו בפני הלקוחה על אי ההבנה שנוצרה. תגובה:
ניתן הסבר ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה