פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוקדם ושליחת מוצרים ללא כל בקשה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מכשיר של תמי 4.
כעבור חצי שנה נשלחה אלי מתמי4 חבילה עם פילטר בעלות של כ-300 ש"ח. את החבילה סירבתי לקבל והופתעתי לגלות שכרטיס האשראי שלי חוייב מראש בסכום זה. לאחר מספר שיחות עם נציגי השירות של החברה זוכיתי בסכום החיוב ובאותו מועד הסברתי להם חד משמעית שלא לשלוח אלי יותר מוצרים שלהם ללא אישור/הודעה מוקדמת.
מספר חודשים נוספים עברו, ולפני כשבוע שוב אותו תרחיש בדיוק!
מתקשר אלי שליח שאומר לי שיש לו עבורי חבילה מתמי4. ירדתי לקראת השליח כשאני כבר יודע שאני לא מתכוון לקבל את החבילה, סירבתי לקבל אותה, והשליח והחבילה כמובן חזרו כלעומת שבאו. מאחר ואני בעל ניסיון מיד ניגשתי לחשבון הבנק שלי באינטרט ולתדהמתי גיליתי שם חיוב של לא פחות מ-482 ש"ח מתמי 4! לא זו בלבד אלא שהחיוב בוצע כשבועיים לפני הגעת החבילה, כלומר החיוב בוצע בתחילת נובמבר למרות שהשליח עם החבילה הגיע אלי בסוף נובמבר!!
זועם וכועס התקשרתי לחברת תמי4 ודרשתי לזכותי (שוב) בסכום החיוב. כמו-כן שאלתי את נציגת השירות מה כתוב לה לגבי משלוח חבילות לביתי והנציגה אמרה בלי להתבלבל שכתוב לה שאני לא מעוניין לקבל חבילות מהחברה אך הנציגה הקודמת שטיפלה בי לא עדכנה נכון את הפרטים ולכן קיבלתי את החבילה האחרונה. באותה שיחה דרשתי שהחברה תזכה אותי עוד באותו יום בסכום החיוב (482 ש"ח), הנציגה טענה שאין לה סמכות לבצע זאת לבד והיא תעביר את הפרטים למנהל שמעליה ותציין שמדובר בטיפול דחוף ושיחזרו אלי למחרת. כמובן שלמחרת אף אחד לא חזר אלי אז שוב התקשרתי לשירות הלקוחות ושוב אמרו לי שלמחרת יחזרו אלי. הפעם דווקא כן חזרו אלי ואמרו לי שהזיכוי הועבר לחברת האשראי. אלה-מה, הזיכוי עדיין לא הופיע, מועד החיוב החודשי של כרטיס האשראי כבר עבר, והחיוב ירד.
לא יתכן שחברה מקבלת הודעה על כך שלקוח לא מעוניין לקבל ממנה מוצרים, היא אינה מתייחסת לכך, שולחת לו כל מיני מוצרים שאינו זקוק להם, מחייבת אותו מראש (!!!!!) עוד בכלל לפני שהמוצר הגיע ומזכה רק מספר שבועות לאחר מכן.
אשמח אם מישהו ממנהליה הבכירים של החברה יוכל להסביר לי את ההתנהלות הזו ומדוע טרם זוכיתי בסכום החיוב עבור החבילה שסירבתי לקבל ושחזרה לתמי4.
תודה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי והפסקת שליחת מוצרים פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה