פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי בשעה עשר בבוקר הגיע לביתי טכנאי על מנת להתקין את מתקן תמי 4 חדש.
אין לי מושג איך זה קרה אבל התפוצץ לו משהו מתחת לכיור טען שהבורג של הברז התחתון נעלם לו וכל הארון התמלא מים, וכן כל חומרי הניקוי ביניהם מטליות חד פעמיות שעלו לי המון כסף.. אך עם זה הסתדרתי וניקיתי כשסיים, לאחר שהלך התכוננתי להדיח כלים ואז גיליתי שברז מצד המים הקרים ללא זרם בכלל.. רק בחיים היה זרם... לא היתה לי ברירה והדחתי כלים עם מים רותחים דבר היצר כוויה בידיי.. לאחר מכן התקשרתי אליכם ולא נעניתי כי סיימתם לעבוד, הזמנתי אינסטלור שלא יכל לבוא באותה העת, בעלי לא הצליח וגם לא אבי.. אבקשכם לטפל בנושא הזה בדחיפות, השארתי הודעה לדניאלה נציגת שירות וטרם נעניתי..
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי של ברז המטבח.. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר בתאריך 29/01/2010 . לאחר שהמתקין עזב את המקום הלקוחה פנתה והתלוננה כי זרימת המים בברז במטבח ירדה לאחר ההתקנה. תואם מתקין לבדיקת ההתקנה ותיקונה על פי הצורך.
חשוב לציין כי הלקוחה טופלה טרם פנייתכם.
תגובה:
הגעה ללקוח לצורך תיקון ההתקנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה