פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
מלכה אלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' יוני נתניהו 1ג' אזה"ת אור יהודה, 60376 כתובת:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד המועצה לצרכנות:

ברצוני להעלות בעיה שכל בית ישראל יחשף אליה בהדרגה אבל אני מרגיש שאני הראשון
שאיכפת לו ומלין על כך.
רכשנו לא מזמן מכשיר תמי 4 – גם אנחנו קוראים עיתונים ומדורים מסויימים באינטרנט
ששם לא חוסכים בביקורות רעות ובסכנות שמפיץ המכשיר רובם כך מתברר לאחר בדיקה
ממתחרים שנגסו להם בעוגת סינון המים וענף הפילטרים למינהם.
זו לא הבעיה שאני רוצה להעלות.

הבעיה היא שרכשנו מכשיר חדש לפני פחות מחצי שנה וגילינו בזמן החלפת הפילטרים כי המכשיר
מהווה "חממה" לגידול תיקנים, זאת אומרת שאם תיקנים בבית כלל הם כולם נמצאים במכשיר
בחלקו הפנימי, המכשיר מספק להם חום, קור, מים, קורת גג ומסתור מפני סכנות ולא ניתן
להשמידם מכיוון שהם ממוגנים טוב מאוד בפנים.

בבירור קל מסתבר שזו בעיה נפוצה וגם קריטית מסתבר שישנם לקוחות שנפגעו בעבר מהמפגע הנ"ל
וחלקם החליטו לבחור באחת משתי האופציות העומדות בפניהם הראשונה להחליף את המכשיר בחדש
תמורת תשלום של 800 ₪ לחברה.
האופציה השניה היא להחזיר את המכשיר לחברה שעלותו כ- 3000 ₪ ולקבל בעבורו כ- 1000 ₪ זיכוי.

מי שאינו מעוניין באחת משתי האופציות המוצעות ע"י (טכנאי, חברה) נשאר במצב עגום של מכשיר שווה ערך
לשלושת אלפים שקל כאבן שאין לה הופכין.

נייסנו להגיע לשירות לקוחות של תמי 4 לדרג שיכול ומוסמך לתת לנו תשובה עם החלטה אבל ללא הועיל
כשאני אומר ניסינו אני מתכוון לשיחות בנות שלוש וארבע שעות מרגע פתיחת המכשיר ע"י בקר שירות.
אני רוצה להלין על תכנון לקוי של המכשיר שכולל בתוכו כמות גדולה של פתחי איוורור שאינם מגובים
ברשת שמונעת את כניסת התיקנים, ביצעתי בדיקה מקיפה למקרר בביתי ואף למכשירי חשמל דומים כגון:
טלביזיה, DVD , מיקרו וכו', באף אחד מהמכשירים הנ"ל לא נמצאו תיקנים בתוך המכשיר רק במכשיר המים
של תמי 4.

בֵקשתי ממועצת הצרכנות להעלות נושא זה ואני מאמין כי גם אחד מכם משתמש במכשיר מסוג זה ניתן למצוא אותם
כיום בכל משרד להעיף מבט ולראות כי לא ננקט ולו צעד אחד קטן בתכנון המוצר על מנת למנוע מקרים אלו של
חדירת תיקנים ולאפשר להם מעין חוות גידול ממוגנת בתוך הבית ובתוך המטבח.

נושא זה מצריך טיפול של גוף קצת יותר גדול ממני ומעו"ד שלי על כן אני מבקש את התערבותכם והפעלת כובד משקלכם
לצורך פתרון הבעיה לשאר הצרכנים ולאלה שתתעורר הבעיה אצלהם בקרוב מאוד.

מויתר לציין כי התיקן חי איתנו היה לפנינו ויהיה גם אחרינו על כן עלינו להתחשב בתכנון המוצרים שלנו במגבלות
כמו שחשבו על זה בשאר מוצרי החשמל שיש בביתי ובביתכם היה צריך לקחת שיקול זה בחשבון בזמן היצור.

אודה לכם באם תענו לפנייתי אני מצידי מתכוון לפנות לעו"ד שמייצג אותי בעניין ולהעלות את הנושא לידעת הציבור
ולתבוע את החלפת המכשיר ושיפורו בהיבט התכנוני.


פרטיי האישיים ליצירת קשר:

אלי מלכה
חט' הלכסנדרוני ויצמן חדרה ¾
046343412
0544292706

העתקים ימסרו לכל הגופים העוסקים בשירות לקוי.
כולל חברת תמי 4.


בתודה מראש.




כספי סוג הנזק :
התערבות גורם מוסמך תמי 4 פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח כבר טופל בתאריך 24/2/2010.
ניתן הסבר מקיף ללקוח בנושא גבולות האחריות למכשיר.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה