פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נמלים זעירות במתקן מטהר מים תמי 4 נושא התלונה:
ישראל אשר ובתיה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מזה זמן מה אני רואה במתקן תמי 4 שברשותי נמלים זעירות שמטיילות להנעתם ויוצאות מהמתקן.
בתחילה לא ייחסתי לזה חשיבות ,אבל לאחר שמזגתי לי כוס מים צלולים פושרים וחמים -הדגש- יצאו מהפיה כמות גדולה -סדגש- של רימות ונמלים שכמובן מיד מתו.
צילצלתי למוקד החברה היות והמכשיר עדיין באחריות ובשיחה עם המוקדנית נאמר לי -הדגש- שהבעיה -סדגש- -הדגש- מוכרת להם -סדגש- , שזה כתוצאה מהחום שנפלט ממתקן החימום שישנם 2 דרכים לטיפול בנושא: 1 ) להביא מדביר מקצועי לפי המלצתם.
2) הם מוכנים להחליף לנו את המכשיר במכשיר מחודש שבו הבעיה לא קיימת תמורת 350 שח' .
אני חייבת לציין שלאורך כל השיש , במזווה , ארון הלחם אין זכר לנמלים.
רק במכשיר!
מספר תהיות?
אם הבעיה ידועה ויש אחריות למה לשלם.
לפי הבנתי משיחת הטלפון ההטלה נוצרת בפילטר מהחומר הפעיל כאשר המכשיר עומד בפס הייצור עד לשיווקו, לכן הם מודעים לנושא.
ברור שכאשר מכינים מטרנה לתינוקות העיניין נראה לא טוב .
אם יש עוד לקוחות שנתקלו בבעיה אשמח אם אקבל חוות דעת בנושא
אשר ובתיה ישראל
בריאותי סוג הנזק :
טכנאי יבוא במסגרת האחריות יפתח את המכשיר וייטפל בנושא ללא תמורה כספית! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר מסוג תמי בר פמלי בתאריך 6/2009. הלקוחה פנתה לראשונה בחודש 4/2010 (כשנה לאחר רכישת המכשיר) ומסרה כי רואה נמלים במכשיר. הוסבר ללקוחה כי המכשיר אינו יכול לייצר נמלים. הוצע ללקוח לבצע הדברה מקצועית אשר תבצע קטילת המזיקים הלקוחה סירבה לכך. הוצע ללקוחה החלפת מכשיר למכשיר מחודש בעלות מוזלת במיוחד וזאת על מנת לתת לה פתרון. הלקוחה סירבה לכך אך אנו השארנו מעקב בנושא. בתאריך 27/4/2010 יצרנו קשר עם הלקוחה ונמסר לנו כי אכן התופעה נעלמה והלקוחה הודתה לנו על תשומת הלב. חשוב לציין כי מיכלי המים במכשיר הינם מיכלים אטומים ולכן אין אפשרות כי מזיקים יכולים לחדור למכשיר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה