פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4
א. המכשיר לא הגיע בצבע שביקשתי לא הייתי מעוניינת בהרכבתו בשל הצבע שהובא וביקשתי להחליפו ולא להתקינו,נאמר לי ע"י הפקידה כי בתוך מספר ימים יוחלף פאנל המכשיר עברו כבר חודשיים ועדיין אני בטלפונים עם החברה ביטולים של ביקור טכנאי להחלפת הפאנל לסיכום עד עצם היום הזה עדיין אין צבע אחר ויש סחבת וחוסר התייחסות נוראית ללקוח בקיצור לא ממליצה על שירות החברה בעלת "השירות למען הלקוח"  
כמו כן הפסדתי ימי עבודה בהמתנה לטכנאי תמי 4 בהמתנה לבואו להחלפת הפנל בעודו לא מגיע
לסיכום : יש לי תחושה של התחמקות וחוסר אמינות כמו כן ציניות וחוסר אכפתיות ללקוח ששילם במיטב כספו וחבל

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר מסוג תמי בר פמלי צבע כסוף בתאריך 31/3/2010 . בתאריך 13/4/2010 הלקוחה פנתה לראשונה ומסרה כי הצבע אותו קיבלה לא מתאים למטבח שלה. למרות שאין החברה מבצעת החלפות של צבעים אושר ללקוחה באופן חריג ביצוע החלפת צבע לצבע שתרצה. תואם מול הלקוחה תאריך ביצוע החלפת הצבע. תגובה:
התנצלנו בפני הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה