פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזילות מרובות מהמכשיר ויחס ההנהלה לנושא נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר תמי 4 משפחתי כארבע שנים. בחצי שנה האחרונה החלו נזילות מרובות. עד כה היו ארצלינו 4 פעמים טכנאים שונים, כאשר בכל פעם ציינו שזו בעיה אחרת במכשיר ובכל פעם הוסיפו/ שינו/ קדחו במכשיר כדי לנסות ולתקנו. בפעם האחרונה קדחו חור בתחתית המכשיר בטענה שזה מה שיפתור את הבעיה. במהלך סוף השבוע המכשיר עדיין נזל וביום ראשון ביקשתי שוב טכנאי בדחיפות. הפעם אמרו שיזמינו טכנאי מיוחד (קירור) והוא יחיד באיזור. היום חיכינו לו (מיותר לציין שבכל פעם אנו מפזידים ימי עבודה במיוחד כדי לחכות לטכנאים), אך זה לא הגיע בטענה שרכבו נתקע ושהטכנאי הבא יכול להגיע רק ביום חמישי. בינתיים הנזילה כמובן נמשכת. ביקשתי לשוחח עם מנהל וקיבלתי אותו לאחר תכנונים רבים לנציגות השירות. כשאני כבר כעוסה מאוד על היחס המזלזל של כל הגורמים. היום שוחחתי עם מנהל בשם אופיר שטען שיסגור את השיחה עימי. חשוב לומר שהשיחה התקיימה בטונים גבוהים אך בשום אופן לא נאמרו מילים לא יפות מצידי וראיתי בחומרה את העניין של סיום השיחה מצידו. כך בפירוש לא מתנהגים ללקוחות. כרגע, אני עומדת חסרת אונים מול הבעיה. לא ייתכן שכל פעם יסגרו את העניין של הנזילה בטענה שיגיע טכנאי ובכל פעם שוב הבעיה חוזרת על עצמה. ביקשתי אפשרות להחלפת המכשיר אך נעניתי בשלילה תוקפנית. הפיצוי שנאמר שנקבל הוא ע"ס 72 ש"ח בגין שנת אחריות. הפסד ימי העבודה שלנו מגיע למאות שקלים והפיצוי מבייש אותנו מאוד.
נשארנו מאוד מאוכזבים מהשירות המזלזל והמביש
בקשתנו היא להחלפת המכשיר במכשיר חדש. יש לנו ילדה קטנה בבית ולא ייתכן שהתשובה שנקבל זה לסגור כל פעם את הברז כשיש נזילה.
אודה לתגובתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר בחדש פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוחה רכשה מכשיר בשנת 2006. באפריל 2010 הלקוחה יצרה קשר עקב תקלה במכשיר לאחר שהבעיה לא נפתרה תואם ללקוחה טכנאי בכיר לביצוע בדיקה יסודית ואף הוארכה אחריות ללקוחה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה