|
|
|
|
|
|
המתנה ארוכה במיוחד למענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום שני 10 מאי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 10/5 המתנתי לנציג טלפוני 17:01 דקות!
זה מתסכל שאין עם מי לדבר בנושא זה...
|
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל היחידה לפניות הצי |
שם ותפקיד: |
הלקוחה הינה לקוחה ותיקה מתאריך 19/02/2007.
בתאריך פנייתה של הלקוחה בוצע שדרוג למערכות ההפעלה והתקשורת בחברה ועקב כך היו עומסים בקווים. אנו עושים הכל על מנת להמשיך ולהעניק שירות איכותי יעיל ומהיר ללקוחות החברה. ועניין זה הינו בראש סדר העדפתינו.
יצרנו קשר עם הלקוחה והתנצלנו על תחושתה.
הלקוחה מסרה כי מקבלת את התנצלותינו ומהיכרות שלה רבת השנים מודעת לעובדה כי אכן מדובר באירוע חריג. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|