|
|
|
|
|
|
רכשתי מכשיר ופעמיים לאחר תיאום לא קיבלתי את המכשיר |
נושא התלונה: |
יום שישי 04 יוני 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר לפני כ 5 חודשים ושילמתי בעבורו .המכשיר מיועד לבית שעברתי איליו לפני כ 10 ימים .תיאמו איתי פעמיים התקנה ולא הגיעו .היום יום שישי לאחר ששוב לא התקינו לי מכשיר פניתי טלפונית לשרות ופעמיים נותקה השיחה .בפעמיפ לאחר מיכן הצלחתי לשוחח עימם . ושוב תאמו לי התקנה לשבוע הבה וניתקו לי את הטלפון .יש לציין כי ביטלתי את נביעות בהעברת הדירה כן שאין מים לשתיה בבית כבר 10 יום .
|
בזבוז זמן . |
סוג הנזק : |
או החזר כספי . או התקנה עוד היום .לפחות התיחסות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל היחידה לפניות הצי |
שם ותפקיד: |
בבירור שבוצע מול מחלקת התקנות עולה כי המתקין הגיע למקום אך משלא היה מענה שוחרר מהמקום באישור מנהל ההתקנות. תואם שוב התקנה ללקוח.
יצרנו קשר ומסרנו ללקוח את פרטי המקרה בנוסף התנצלנו על תחושתו . מנהל ביחידה ליווה את תהליך ההתקנה עד סופו.בעת הגעת המתקין התבררה סיבת חוסר המענה הוא עקב בעיית קליטה במקום (בבית הלקוחה) הטלפון נמצא במצב לא זמין ולכן לא ניתן היה לתפוס את הלקוח. הלקוחה הודתה למתקין על ההתקנה.
|
תגובה: |
.. |
פתרון: |
|
|
|