|
|
|
|
|
|
המתנה ממושכת למענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום חמישי 03 יוני 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך יומיים רצופים התקשרתי לתמי 4 ונענתי לאחר פרקי זמן של למעלה מ-30 דקות , גם לאחר מעבר למרכזנית המתנתי זמן רב ולאחר מכן נותקתי ע"י המרכזנית כך שנאלצתי
לבצע חיוג נוסף על מנת להדיג את השרות.ניצי השרות שנענו לשיחות לאחר המתנה ממושכת טענו לגבי זמן השרות שאן הנני צודק אבל המערכת בטיפול.
לא יתכן שיש כ - 100 נותני שרות והלקוח ממתין זמן רב
|
בזבוז זמן , כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל היחידה לפניות הצי |
שם ותפקיד: |
חברת תמי 4 הינה חברה אשר שמה את הלקוח במרכז, לצערנו אכן בימים האחרונים אנו רואים עלייה בזמני ההמתנה ומייד מבצעים פעולות מיידיות לצמצם את זמני ההמתנה. שוחחנו עם הלקוח התנצלנו בפניו ומסרנו כי נפעל מיידית לצמצום זמני ההמתנה. |
תגובה: |
.. |
פתרון: |
|
|
|