פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום ויחס מחפיר של חברת תמי 4 di נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 2.6 רכשתי באמצעות הטלפון מכשיר מים של תמי 4. סוכם שב 6.6 המכשיר יגיע ויותקן, בשיחה טלפונית באותו היום הובהר לי שהמכשיר אינו בצבע שביקשתי. בתאריך 7.6 הגיע מתקין של החברה בשם ניסו, עם המכשיר שהיה שרוט בחלקו העליון בצד שמאל.
לאחר שהתנגדתי לקבל את המכשיר הפגום, ולאחר ששוחחתי עם המוקד שוב והסברתי שהמכשיר פגום ובנוסף שוחח המתקין עם המנהל שלו בו הוא מסביר למנהל שהמכשיר שרוט ופגום סוכם שיגיע עם מכשיר חדש אחר.
ב8.6 הגיע שוב אותו מתקין בשם ניסו, אך הפעם עם פגם אחר - קילוף בצבע. גם הפעם המכשיר לא הותקן וחזר לחברה בטענה שהמכשיר פגום. ב9.6 הגיע מתקין בשם רמי, והפעם למכשיר היה קילוף מתחת לתא המזיגה ושריטות בצבע. גם הפעם כמו בכל הפעמים הקודמות המתקין יצר קשר עם המנהל האישי והסביר לו את מהות הפגם.
בפעם הראשונה שולם למתקיו 300 ש"ח עבור דמי התקנה וסך של 99 ש"ח עבור ערכת ניקוי. בכל יום בו הבטיחו להגיע, בעלי נשאר במיוחד בבית ולא עבד. מאז ועד עכשיו אני מנסה ליצור קשר עם החברה על מנת לשוחח עם גורם בכיר/ניהולי אך השיחה עוברת ממחלקת המכירות ואז לשירות וחוזר חלילה ולא ניתן להשיג מנהל כלל וכלל על אף הבטחות של אנשי השירות. נכון לעכשיו יש לי חור בשיש וצינור במטבח.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, חור בשיש, צינור חשוף סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה