פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לטכנאי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי מכשיר פמלי,היום 15-6-10התקשרתי לשירות הלקוחות מספר פעמים,בפעם הראשונה זה היה על מנת לתאם הגעת טכנאי מכיוון שכפתור המיקס אינו מוציא מים,נאמר לי שהמקום הראשון שפנוי כעת הוא רק ביום
ה-20-6-10 קיבלתי זאת בהבנה וניתקנו את השיחה.
לאחר כשעה באתי למזוג לי כוס מים וראיתי שגם כפתור המים הקרים וגם כפתור cap הפסיק לפעול ושישנה נזילה מהמתקן.
התקשרתי שוב לשירות לקוחות והסברתי להם את אשר קרה וציינתי שגם ישנו תינוק שמתגורר בביתי ולכן זה מאוד הכרחי שהמתקן יעבוד,כל מה שהיה להם לומר שהם נורא מצטערים ומבינים אך אין אפשרות להקדים מועד טכנאי,התחננתי בכיתי,ביקשתי והסברתי שזה מאוד מאוד חשוב לא בשבילי כמו לתינוק,כמובן שזה לא ממש עזר והם המשיכו באותו רצף מילים כמו תקליט:"אנחנו מאוד מצטערים אך אין אפשרות".
מאוד לא מובן לי העניין הזה,אני מבינה שיש לקוחות שמזמינים טכנאי מראש וממתינים אבל ישנם מקרים דחופים וחייב להיות טכנאי שיהיה למקרים שהם s.o.s
כמו בכל חברה שמכבדת את עצמה.
אבקש שיגיע טכנאי באופן מיידי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
בתאריך ה15/6/2010 (יום ג) הלקוחה פנתה עקב תקלה במכשיר תואם לה טכנאי לתאריך 20/6/2010 (יום א) לאחר נסיון נוסף הצלחנו לבצע הקדמת הקריאה ליום שישי 18/6/2010. התנצלתי בפני הלקוחה על תחושתה ומסרתי כי חברת תמי 4 תמשיך לחתור לשיפר וצמצום זמני ההיענות. תגובה:
הקדמת קריאת שירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה