פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוצאות כספיות, מכשיר תקול, שירות מזלזל ולא מקצועי וזמני המתנה ארוכים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי איתי כפיר
אני לקוח מזה כ 9 חודשים של חברת תמי 4.
ברשותי המכשיר Family של החברה.
ביום חמישי ה 17.06.10 יצרתי קשר עם נציגי החברה היות והמכשיר שברשותי סבל מתקלות טכניות של נזילת מים ומחסור במים קרים.
ביקשתי מהנציגה לשלוח טכנאי שיטפל בבעיה אך הנציגה סירבה לשלוח טכנאי ודרשה ממני לבצע מספר פעולות טכניות במכשיר, הסברתי לנציגה שאני לא טכנאי שלהם ולא מעוניין להיות טכנאי שלהם והיא אמרה שהיא תשלח אלי הוראות למייל ושאני צריך לבצע אותם.
כמובן שכל הפעולות שהנציגה ביקשה ממני לעשות לא עזרו לפתרון הבעיה.
יום שישי ה 18.06.10 יום שני שאין לי מים קרים והמכשיר ממשיך לטפטף.
יצרתי קשר עם שירות לקוחות, עקב זמן המתנה ארוך של למעלה מ 18 דקות השארתי הודעה שיחזרו אלי וכמובן שאיש אינו חזר אלי.
יום שישי ושבת ה-18 וה-19 ליוני הייתי בלי מים קרים, באותה השבת גם התארחו אצלי אורחים ככה שנאלצתי ללכת ולקנות בקבוקי מים קרים בקיוסקים שפתוחים במאות שקלים היות והיינו 5 אנשים והייתה שבת מאוד חמה.
יום ראשון ה 20.06.10 יצרתי קשר בשעה 8 בבוקר עם נציגי השירות של החברה המתנתי בממוצע כ 20 דקות עד שענה לי נציג של החברה.
הסברתי לנציגי השירות כי המקרה החמיר ומתחתית המכשיר נוזלים מים בלי הפסקה ולכן נאלצתי להוציא את המכשיר מהחשמל ולנתק את זרם המים אליו.
למרות שאני בלי מים קרים כבר 3 ימים ובלי מים חמים, תיאמו לי טכנאי ליום שלישי כלומר 5 ימים לקנות בקבוקי מים ולקנות קומקום חשמלי. |
כל זאת למרות שבמעמד הרכישה הבטיח לי נציג המכירות של החברה כי בניגוד לחברה שהייתי בה קודם, "תמיד יהיו לי מים קרים לשתייה ולא אצטרך יותר לסחוב בקבוקי מים".
ביקשתי לשוחח עם מנהל שחזר אלי רק יום למחרת, כלומר מ 8 בבוקר ביום ראשון אני ממתין לשיחה ממנהל שחזר אלי רק ביום שני בשעה 09:40.

בשיחה עם המנהלת שני, הסברתי לה את המצב, הסברתי לה את ההוצאה הכלכלית שלי, למנהלת לא היה איכפת, כל מה שהיא רצתה היה לדבר ולהגיד את שלה.
המנהלת התייחסה אלי בצורה מזלזלת וחסרת אכפתיות שחלק מהטיעונים שטענה לא היו קשורים למקרה שלי.
המנהלת לא הייתה מוכנה לפצות אותי על ההוצאה הכלכלית ועל עוגמת הנפש שחוויתי והיא ביטלה אותם כלאחר יד כאילו לא היו חשובים, הרגשתי כמו לקוח לא חשוב ולא רצוי בחברה.
אודה על התייחסותכם והתערבותכם בנושא.

בכבוד רב, איתי כפיר 0528194819
עוגמת נפש + עלבון + בזובז זמן סוג הנזק :
ערכת חידוש FAMILY בצבע לבן כמחווה שירותית פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר בשנת 2009. בתאריך 17/6/2010 הלקוח פנה ומסר כי המים לא מספיק קרים לצורך זיהוי התקלה נדרש הלקוח לבצע בדיקת נתונים במסך הדיגטלי. לטענת הלקוח פנה ביום ו אך לא נראתה כל פניה במערכת. ביום א הלקוח פנה ודיווח כי יש תקלה תואם מולו טכנאי עם זמן המתנה של 48 שעות בלבד . בנוסף הלקוח העלה את רצונו בפיצוי ניתנה ללקוח הנחה של כ50 ש"ח לרכישת ערכת החידוש בה התעניין אך לצערינו הלקוח דחה את הצעתינו זו. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה