פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעם וריח רעים במים הקרים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4 לפני כ- 4 שנים בערך. לפני מספר חודשים החלו לפתע להופיע לעיתים טעם וריח רעים, מתכתיים כאלו, והמים הפכו לפשוט לא ראויים לשתיה. עליי לציין כי נושא הטעם והריח איננו קבוע, והוא "בא והולך" - לעיתים יום כן יום לא, לעיתים מספר ימים כך או אחרת ולפעמים ישנו שינוי במהלך היום - למשל אורח שהגיע לביתי בבוקר ושמע ממני שלא כדאי לו לשתות מהמים הקרים - עשה זאת בבוקר ואמר שזה בסדר, לאחר כשעתיים הוא שתה וכמעט הקיא ואמר שהוא בהחלט מבין על מה אני מדבר.
מספר פעמים הגיעו אלינו טכנאים והחליפו במכשיר כל מה שאפשר, חוץ מאשר את המכשיר עצמו. דיברתי עם מנהל שירות הלקוחות, אדם בשם דרוד, שהסביר שאין מה לעשות אלא להחליף פעם חלק כזה ופעם אחר, עד שלבסוף לטענת הטכנאי לא נותר עוד מה להחליף. לא עבר שבוע מאז ביקור הטכנאי האחרון וחזר טעם המים הרע. אגב הטכנאי טען כי "זה עניין של טעם". בפועל - כ- 4 שנים המים היו טעימים והפכו לפתע לבלתי נסבלים.

לאחר אין ספור שיחות עם שירות הלקוחות ו 3 - 4 ביקורי טכנאי הרמנו ידיים, הבנו שאין להם איך לעזור לנו (הם לא היו מוכנים לשמוע על החלפת המכשיר ולנו כבר נמאס להתחנן ולצעוק בטלפון), ואנו קונים מים מינרליים, כשאני חושב בלית ברירה להיפתר מהמכשיר ולרכוש בר מים מינרליים.
אולי תלונה זו תביא לפיתרון אחר, כי אנו כב רמאסנו מהשיחות והתלונות לשירות הלקוחות מאז שחזר הטעם הרע מספר ימים לאחר עזיבת הטכנאי האחרון.
מוצר פגום סוג הנזק :
ככל הנראה - אין מנוס מהחלפה למכשיר חדש פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר בשנת 2006 לאחר פניות בנושא טעם המים נשלחו טכנאים מוסמכים לבדיקה יסודית למכשיר ברם בכל פניות הטכנאים נמצא כי המכשיר תקין הוסבר ללקוח על ממצאי בדיקת המכשיר. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה