פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירחדש באחריות התקלקל, ולא ניתן להשיג את שרות הלקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר הפסיק לתת מים קרים, ובמקומם יוצאים מים חמים !
שבוע אני מתקשר, במשך שעות, וכל הזמן תפוס.
עד 16:59 תפוס, ב-17:00 "משרדינו סגורים כעת" - לא נראה לי שעונים שם למישהו , או שיש כל כך הרבה מתלוננים..
שלחתי מייל דרך האתר- הבטיחו תשובה בהקדם ולא חזרו.
הכי מרגיז - התקשרתי למכירות - ותוך 3 שניות ענה מישהו שהיה מוכן למכור לי מכשיר חדש. לזה יש להם מספיק כוח אדם. (כמובן שהנציג המוכר לא היה מוכן להתייחס לבעיה במכשיר. רק אמר שיחזרו אלי "מחר" משרות הלקוחות.
זלזול בלקוחות שכבר קנו. סוג הנזק :
לעבות את שרות הלקוחות. לשפר את המכשיר. לפצות על בזבוז הזמן וההוצאות פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה