|
|
|
|
|
|
שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הבוקר (יום רביעי 23-6-10) מכשיר התמי 4 שרכשתי במיטב כספי לפני זמן לא רב (3 חודשים) הפסיק לעבוד. מיד התקשרתי לשירות הלקוחות לבקש הגעת טכנאי. הנציג ברוב חוצפתו הודיע לי שעקב עומס כבד של קריאות, הטכנאי יוכל להגיע אלי רק ביום ראשון. כלומר עלי להמתין 4 ימים לתיקון המכשיר.
כאשר העזתי לשאול "ומה עלי לעשות בינתיים בקשר למים?" ענה הנציג: "או שתשתמש במים מהברז או שתקנה שישיות". לדעתי זמן המתנה של 4 ימים לתיקון המכשיר הוא מוגזם. מה דעתכם?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הגעת טכנאי תוך 48 שעות מדיווח התקלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|