|
|
|
|
|
|
תקלה במכשיר והמתנה ארוכה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 23 יוני 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי את מכשיר תמי 4 לביתי לפני חודשיים, באופן פתאומי כאשר לוחצים על כפתור הוצאת מים חמים/קרים , המים משפרצים לכל הכיוונים ויוצרים שיטפון.
ניתקנו את המכשיר מהחשמל , לא בשימוש.
ביקשנו טכנאי , מציעים לנו לחכות כ-5 ימים עד ל -28/6/10 כדי לקבל טכנאי.
הסברתי שיש לנו תינוקת ושאני חייבת מים רתוחים כל הזמן (זו הסיבה שקניתי את המכשיר) ובנוסף מדובר בימים חמים ואין לי מים קרים לשתות לא עזר שום דבר, כל הנציגים שדיברתי איתם כולל המנהלים מדקלמים מנטרות חוזרות ונישנות על כמה שהם עשו מאמצים להקדים את התיקון והם מבינים לליבי ומצטערים אבל בפועל לא עשו מאום על מנת לעזור לי ולקצר את זמן ההמתנה. אני רואה דא"ג לפי פניות קודמות ש-5 ימים זה המינימום שהם מציעים על מנת לשלוח טכנאי (הייתכן שזו מדיניות שלהם והתירוץ שאין להם טכנאי באיזור הוא שקר?) מעניין כשקניתי את המכשיר הגיע טכנאי להתקין באותו היום.
|
בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|