זמן המתנה ארוך מהרגיל , שני מכשירי "פרימו " צבע שמנת תקולים , חוסר יחס ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
שלג עופרה |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר ביצוע עיסקת שידרוג מכשיר הגיע מתקין עם מכשיר חדש ,שהיה שרוט, לכן לא הסכמתי להתקנה , אחרי המתנה של כשבוע הגיע אותו מתקין לבקשתי עם מכשיר חדש נוסף , המכשיר נפתח בנוכחותי והצוא מתוך אריזתו המקורית אולם גם מכשיר זה הגיע כשהוא שרוט.למרות טלפונים רבים נראה לי כי היה יחס מזלזל בי וכתוצאה מכך נקרמה לי עוגמת נפש.////////////לאחרונה נוצר קשר עם מנהל שירות בשם תומר , המתקין יגיע אלי ביום שני הקרוב להתקנה - תומר הבטיח לי פיצוי כל שהוא אולם למרות מכתב ההתנצלות שהגיע , לא נראה לי שכוס קפה ועוגה יפצו על הטלפונים הרבים ועוגמת הנפש שנגרמה לי . פיצוי זה מעליב מאד ונראה לי שלא אשתמש בו. למרות שיחתי היום עם נציגת שירות ובקשתי לדבר עם תומר , לא הועיל מנהל השירות לחזור אלי.
|
הוצאת טלפון , בזבוז זמן , עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם לדעת חברת תמי 4 ,/ כוס קפה אני יכול להזמין את מנהל השירות אלי הביתה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|