פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן המתנה ארוך מהרגיל , שני מכשירי "פרימו " צבע שמנת תקולים , חוסר יחס ועוגמת נפש נושא התלונה:
שלג עופרה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר ביצוע עיסקת שידרוג מכשיר הגיע מתקין עם מכשיר חדש ,שהיה שרוט, לכן לא הסכמתי להתקנה , אחרי המתנה של כשבוע הגיע אותו מתקין לבקשתי עם מכשיר חדש נוסף , המכשיר נפתח בנוכחותי והצוא מתוך אריזתו המקורית אולם גם מכשיר זה הגיע כשהוא שרוט.למרות טלפונים רבים נראה לי כי היה יחס מזלזל בי וכתוצאה מכך נקרמה לי עוגמת נפש.////////////לאחרונה נוצר קשר עם מנהל שירות בשם תומר , המתקין יגיע אלי ביום שני הקרוב להתקנה - תומר הבטיח לי פיצוי כל שהוא אולם למרות מכתב ההתנצלות שהגיע , לא נראה לי שכוס קפה ועוגה יפצו על הטלפונים הרבים ועוגמת הנפש שנגרמה לי . פיצוי זה מעליב מאד ונראה לי שלא אשתמש בו. למרות שיחתי היום עם נציגת שירות ובקשתי לדבר עם תומר , לא הועיל מנהל השירות לחזור אלי.
הוצאת טלפון , בזבוז זמן , עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם לדעת חברת תמי 4 ,/ כוס קפה אני יכול להזמין את מנהל השירות אלי הביתה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה