|
|
|
|
|
|
היתלו בי ושיגעו אותי |
נושא התלונה: |
יום שני 12 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר חדש ,הוא הפסיק לעבוד אחרי 3 שעות ,ומאז סוחבים אותי ,בסיפורים וקישקושים,
לא לקנות אצליהם
מה עושים איתם?
|
כסף, |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל היחידה לפניות הצי |
שם ותפקיד: |
הלקוח רכש מכשיר בתאריך 13/7/2010. בתאריך 14/7/2010 יצר קשר עקב תקלה במכשיר. לאחר בדיקה עוד באותו יום בתאריך 14/7/2010 אושרה ללקוח החלפת מכשיר לשביעות רצונו |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|