|
|
|
|
|
|
שרות ואמינות מיניבר Family - מחפיר ומזלזל |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 4 חודשים רכשתי מיניבר Family. לפני חודש היתה תקלה במים חמים שחייבה החלפת מעגל אלקטרוני ורגשי טמ"פ. ביקור טכנאי תואם לאחר שבוע מדיווח התקלה.
לפני שבוע המכשיר העלה עשן וריח שרוף בכל הבית, המכשיר נותק מהחשמל ונפתחה שוב קריאת שרות.
בחברה מתעקשים לשלוח טכנאי פעם נוספת ומוכנים להאריך את תקופת האחריות.
סרבתי בכל תוקף ודרשתי לקבל מכשיר חדש + שנת אחריות, לא יעלה על הדעת שמכשיר חדש ישרף פעמיים ב 4 חודשים!!!
הבטיחו שמנהל בעל סמכות יחזור אלי ולמעשה עד היום אף גורם לא התקשר.
שרות מחפיר ומזלזל!!!
אני מעוניין לסיים את ההתקשרות עם החברה ולחזור "לסחוב" כדים. במקום לשלם לתמי 4 ולסחוב שישיות מים כפי שאני עושה היום.
|
כספי ו |
סוג הנזק : |
סיום התקשרות עם החברה ופיצוי כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל היחידה לפניות הצי |
שם ותפקיד: |
הלקוח טופל טרם פנייתכם.
הוחלט לבצע החלפת המכשיר לצורך בדיקתו במעבדת החברה.
כמו כן נמסר ללקוח כי אנו נבצע החלפת המכשיר. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|