פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מזלזלת של שירות הלקוחות!!! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חוסר הבנה של הלקוח ושירות מחפיר!
לפני יומיים מכשיר תמי 4 FAMILY הפסיק לקרר מים ובמקום מים קרים מה שמתקבל בעת לחיצה על כפתור המים הקרים זה מים פושרים(כמו מים מכפתור מיקס).
מכשיר שנקנה בשנת 2004 בסכום של 5000 ש"ח!!!!!!!!!!!!!!
עד היום (כנראה בשל רכישת תמי 4 ע"י שטראוס!)היה שירות נהדר.
מגיעים יום לאחר התקלה או יומים לכל המאוחר.
להפתעתי לאחר שיחות שהתחילו אתמול בבקר בין נציגת שירות אחת לאחרת והבנת התקלה נאמר לנו: רק טכנאי קירור בכיר יכול לטפל בכם ועל כן יש לחכות שבוע וים עד שיתפנה!!!!!!!!
לצורך הבנת האבסורד אני מתגורר לייד חדרה לא במדינה שכנה.
בין היתר נאמר לי ע"י נציגה כזאת או אחרת פנינים כגון:
"...אפשר לקרר במקרר..." , "...לא נורא לשתות בטמפרטורה כזאת..." , "..אפשר לקרר בקבוקים.." ועוד...
1- אני מבין שאם תמי 4 היו עוסקים במזגנים(המכשיר שקניתי עולה כמו שני מזגנים קטנים או אחד של 3.5 כ"ס)אזי היו אומרים לי אין בעייה חכה שבוע בינתים תאורר את החדר ללא קירור הזיעה עלינו...
2- איני מבין מדוע לא ניתן לשלוח עם טכנאי שאינו "טכנאי קירור בכיר.." מכשיר חלופי או להחליף את הקיים במכשיר אחר עד התיקון.
3- בסכום ששילמתי על המכשיר והביטוח שאני משלם מאז ועד היום אפשר לספק מכשיר אחר/חלופי

לסיכום:
מקווה שזו לא השיטה של שטראוס לחסוך "על" גב הלקוח!!!
זו לו שטיה וכך לא נותנים שירות בשנת 2010 בשום מקום ובשום חברה במיחוד אחת שהססמא שלה :
להפטר מהבקבוקים....

בבקשה להתייחס במהירות!!!

תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מחר או החלפת המכשיר!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח והוסבר כי עקב עומס על יחידת השטח יש עיכוב בזמן ביצוע קריאת שירות כרצון לטפל מהר יותר הוחלט לבצע החלפת המכשיר למכשיר מחודש בנוסף הארכנו ללקוח את האחריות למכשיר למשך שלושה חודשים נוספים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה