פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ןחוסר התיחסות לפניה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מכשיר חדש שהתברר כי הוא שונה לגמרי ממה שהוסבר לי
קבלתי טלפון ממחלקת מכירות "מבצע שעה לוהטת "שהתברר כתרמיט אחת גדולה.
כספי סוג הנזק :
החזרת מכשיר וזיכוי כספי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר קלאסיק. כחודש לאחר הרכישה פנה לראשונה ומסר כי אנו התקנו לו מכשיר שונה מאשר רכש. בכל תעודות ההזמנה מצויין במפורש כי בחר לרכוש קלאסיק . החלטנו להוציא את שיחת המכירה. בשיחת המכירה נשמע במפורש כי הנציג מסביר על המכשירים השונים ואף מרחיב בהבדלי הפונקצויות הקיימות וכי יש מכשיר נוסף יקר יותר. הלקוח בחר במכשיר הזול יותר. למרות זאת כמחווה של רצון טוב הצענו להוסיף סכום של 500 ש"ח ולשנות את המכשיר שרכש למכשיר היקר יותר. הלקוח מסר כי יחשוב על כך ויפנה אלינו חזרה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה