פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טכנאי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4 ביתי בתאריך 09.05.10, ב-23.07.10 בבוקר שמנו לב שלא יוצאים מים מהמכשיר פרט למים חמים ויש נזילה מהמכשיר בעקבות כך.באותו יום (יום ו') ב- 8:00 בבוקר יצרתי קשר עם החברה להזמנת טכנאי ונאמר לי שהמועד המוקדם ביותר שיוכל להגיע אליי הוא ביום שלישי- 27.07, ביקשתי והסברתי שזה רחוק מדי ואין סיבה שאוציא מכיסי כסף על שתיה כשלפני חודשיים רכשתי המכשיר. נאמר לי שזהו "תאריך פיקטיבי" כלשונם ויעשו כל שביכולתם להקדים את מועד ההגעה. ביום ראשון (25.07) יצרתי קשר וביקשתי לברר אם הצליחו להקדים, ניתנה לי תשובה שלילית ונאמר לי שמשיכים לנסות. ב-27.07- "בתאריך הפיקטיבי " שאמור היה להגיע טכנאי , גיליתי שאכן התאריך פיקטיבי לאחר שיצרו עימי קשר ונאמר לי שהטכנאי חולה ויוכל להגיע רק ב-29.07!!!!!!!!!! - שבוע לאחר דיווח על התקלה. מיותר לציין שתגובתי הייתה זועמת וביקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר והתשובה לכך הייתה שתוך יומיים יחזור אליי מנהל.....אמרתי לנציגת השירות בתגובה שהוא יכול להגיע יחד עם הטכנאי.
כלקוחה חדשה של החברה יצאתי מאוכזבת מאוד, התחושה היא של זלזול, חוסר רצינות וחוסר אכפתיות מהלקוח. חבל!
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
בתאריך 23/7 יום שישי הלקוחה פנתצה עקב תקלה במכשיר תואם טכנאי לתאריך 27/7 אך עקב בעיה תואם מול הלקוחה מחדש לתאריך 29/7 מדובר בקריאה שבוצעלאחר חמישה ימים. התנצלנו בפני הלקוחה והוסבר כי עקב העומס על יחידת השטח זמני ההמתנה לטכנאי ארוכים מעט מהרגיל.
חברת תמי 4 עושה כל מאמץ לשפר ולצמצם את זמני ההמתנה לטכנאי.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה