פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים לאחר 5 ימים נושא התלונה:
ויינשטיין אדוארדו שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כש קניתי תמי4 FAMILY המוכרת אמרה לי שבמיקרה של תקלה אני מקבל טכנאי תוך 24 שעות מהקריאה.
ביום חמישי התקשרתי ביגלל תקלה במכשיר, באמרו לי שהטכנאי יכול להגיע רק ב יום 3 לאגוסט.
זה אומר זילזול בלוקוחות, דבר חיוני כמו מים לא יכול לקבל תשובה כזהות.
קניתי את מכשיר עם חשיבות שהמכשיר יש לו אבא ואמה מאחורו, אבל מצאתי את עצמי כמו מתומטם
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר פמלי בתאריך 04/09/2009 .בתאריך 29/7 יום חמישי אחר הצהריים הלקוח פנה עקב תקלה תואם טכנאי לתאריך 4/8 (יום רביעי) הוסבר ללקוח כי אנו מחוייבים לבצע קריאת שירות עד 7 ימי עבודה אך כמובן עושים הכל על מנת לצמצם את זמני ההמתנה לטכנאי .
התנצלנו בפני הלקוח על תחושתו.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה