|
|
|
|
|
|
שירות תיקונים לאחר 5 ימים |
נושא התלונה: |
ויינשטיין אדוארדו |
שם/כינוי: |
יום חמישי 29 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כש קניתי תמי4 FAMILY המוכרת אמרה לי שבמיקרה של תקלה אני מקבל טכנאי תוך 24 שעות מהקריאה.
ביום חמישי התקשרתי ביגלל תקלה במכשיר, באמרו לי שהטכנאי יכול להגיע רק ב יום 3 לאגוסט.
זה אומר זילזול בלוקוחות, דבר חיוני כמו מים לא יכול לקבל תשובה כזהות.
קניתי את מכשיר עם חשיבות שהמכשיר יש לו אבא ואמה מאחורו, אבל מצאתי את עצמי כמו מתומטם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר פמלי בתאריך 04/09/2009 .בתאריך 29/7 יום חמישי אחר הצהריים הלקוח פנה עקב תקלה תואם טכנאי לתאריך 4/8 (יום רביעי) הוסבר ללקוח כי אנו מחוייבים לבצע קריאת שירות עד 7 ימי עבודה אך כמובן עושים הכל על מנת לצמצם את זמני ההמתנה לטכנאי .
התנצלנו בפני הלקוח על תחושתו.
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|