פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לתיקון לתמי 4 נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים וחצי היה אצלי טכנאי של תמי 4 בגלל נזילה של מים [המכשיר בן פחות משנה] לאחר בדיקה נאמר לי על ידו כי יש צורך בטכנאי קרור שיבדוק את המכשיר ושיצרו עמי קשר מהחברה לאחר יומים המכשיר החל לנזול ולא לקרר את המים במקביל יצרו עמי קשר מהחברה והציעו לי לקבל מכשיר חילופי במקום המכשיר שלי בגלל בעיה של עומס ואי יכולת לשלוח טכנאי כאשר הסברתי שהמכשיר שלי חדש ואני לא רוצה מכשיר אחר נקבע לי טכנאי ל 9/8/10 אני סוחב שישיות של מים אין עם מי לדבר בחברה השירות ממש גרוע כאשר בקשתי לדבר עם מנהל או אחראי לקח לו לחזור בטלפון רק לאחר שלושה ימי עבודה וגם אז חזר על אותה מנטרה בקיצור שירות ממש גרוע למרות התשלום הגבוה בעבור המכשיר והשירות.
עלבון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח התנצלנו בפניו על ההמתנה. כמו כן הצלחנו להקדים התיאום לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה