פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר תמי 4, נקבעה לי התקנה לעוד שבועיים לשעות 7:30-9:30 עם הבטחה להתקנה מוקדמת ככל האפשר על מנת שלא אאחר לעבודה. שמחתי.

אחרי שבועיים, בשעה 9:30 התקשרתי לברר למה המתקין לא מגיע - הבטיחו שיחזרו אלי עוד דקה.
לאחר חצי שעה (שעה 10:00) מתקשר אלי המתקין - "אני 5 דקות מהבית שלך" הוא אומר לי. אמרתי לו שאני מרתיח מים לקפה. הוא אמר לי שיקח לו בערך שעה (!!!) כי יש לו עוד התקנה לפני (!!!) והוא יגיע בסביבות 11.
נשברתי. אמרתי לו שלא יגיע כי אני כבר חייב ללכת לעבודה.
הבנתי שעדיף לא להתחיל ברגל שמאל את ההתקשרות אז התקשרתי לבטל את העסקה. לאחר דין ודברים עם נציג המכירות נאמר לי שהעסקה בוטלה ואני לא אחוייב.
לאחר שבועיים כשהגיע החיוב מחברת האשראי תמי4 עדיין נמצאים בחיי - חוייבתי על התשלום הראשון בעסקה.
התקשרתי לשירות הלקוחות של תמי4, הם לא מבינים בחיובים/זיכויים אז העבירו אותי לנציג המכירות. נציג המכירות טען שהבעיה בחברת האשראי. "תמיד יש בעיות איתם". תתקשר אליהם.
התקשרתי לחברת האשראי שדווקא טוענים שתמי4 לא העבירה אליהם את ביטול החיוב. ביקשו שאברר מול תמי4.
שוב חזרתי לתמי4. העבירו אותי בין 3 אנשים שונים. האחרון שהגעתי אליו (נציג מכירות?) טען שקשה לו להבין אם חוייבתי או זיכיתי לכן הוא יזין את הזיכוי שוב ושאבדוק עוד חודש...


עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על התשלומים שחוייבתי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר .
תואמה התקנה בין השעות 7:30-9:30. עקב כך שהמתקין ראה כי מאחר מעט הודיע ללקוח כי ייתעכב מעט וכי נמצא ממש ליד ביתו. (השעה הייתה 9:50) הלקוח מסר למתקין כי לא יגיע וכי רוצה לבטל את העסקה.
מנהל בפניות הציבור יצר קשר התנצל על האחור וניסינו לשמר את העסקה. משבחר הלקוח לבטל הועבר טופס זיכוי והעסקה בוטלה והועבר זיכוי ללקוח.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה