פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מרה מאוד מהמכשיר ומהשירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
3.8.2010

לכבוד:
מנכ"ל חברת תמי 4

הנדון: אכזבה מרה מאוד מהמכשיר ומהשירות


ביום ב' 27.7.2010 הותקן מכשיר פמילי בצבע שמנת בביתי.
ביום ג' 28.7.2010 בבוקר הראה הצג שיש תקלה במכשיר ומאותו הרגע לא היו יותר מים חמים.
הודעתי על תקלה ותואם טכנאי לאתמול, יום ב' 2.8.2010.
הטכנאי הודיע לי כי רגש המים לא תקין והוא מחליפו.
כשעה לאחר שהלך לדרכו, התחיל להתפשט בבית ריח נוראי ובלתי נסבל של גומי שרוף.
בדקנו מייד את כל מכשירי החשמל והלוח עד שגילינו את מקור הסרחון – מכשיר הפמילי המתוקן!!!
מייד ניתקנו אותו מהחשמל וניסינו ליצור קשר – משרדכם היו סגורים.
מיותר לציין כי חגגתי לבתי יום הולדת בהשתתפות 40 ילדים ונאלצתי לרוץ ולרכוש בקבוקי מים מינרלים שאינם מאכזבים לעולם!!!
בבוקר יצרתי קשר עם מוקד השרות ונציגכם – נמרוד ניסה לשכנע אותי כי מדובר בריח נורמלי.
ריח של גומי שרוף במכשיר חשמלי אשר התפשט בכל הבית ולא יצא במשך שעות גם לאחר ניתוק המכשיר הוא לא נורמלי!!! אם הריח הוא חלק מהמכשיר (ואני מסרבת בתוקף לקבל את הטענה שמדובר בריח נורמלי), אני חוזרת מייד למתקן המים המינרליים ששימש אותנו בנאמנות במשך שנים רבות.
נציגכם התעקש כי הוא לוקח אחריות שהמכשיר ובעקבותיו הבית לא יישרפו, אינני מכירה אותו, מי הוא שייתן לי אחריות בטלפון כי המכשיר תקין, לא אקח סיכון ולא אקבל מכשיר מסריח!!!
חשמל ומים הם לא בדיחה וריח של גומי שרוף הוא סימן לשריפה ואני עובדת חברת החשמל.
לאחר שביקשתי לדבר עם אחראי, נאמר לי שהוא יחזור אלי תוך 2 ימי עסקים????????????? גם תמוה. לאחר מספר דקות חזר אלי נמרוד ואמר שהוא ישלח טכנאי לבדוק את המכשיר ביום א' 8.8.10 – בעוד 5 ימים.
אם זה השירות ואתם לא יודעים לקחת אחריות על מכשיר דפוק שמכרתם לי, אז אני מבקשת – קחו חזרה את המכשיר והחזירו לי את כספי מייד.
ממתינה לתשובה ולא בעוד 2 ימי עסקים או 5 ימים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר מיידית או זיכוי מלא על העסקה פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה