פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה נושא התלונה:
בן זקן יונה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי לשירות לקוחות בענין תקלה שהמים הקרים אינו פועל.
נמסר לי כי יגיע טכנאי ביום שני.5 ימי המתנה.
לא הסכמתי מכיוון שהמכשיר מיועד למים קרים בחום הכבד שיש ולא ניתן להתשמש בו.
המכשיר הוא חדש וכבר יש תקלות וזה לא פעם ראשונה.
ביקשתי לדבר עם מנהל ובמוקד השירות הגרוע לא ניתן לקבל טלפון ישיר של הנהלה או תלונות החברה ולאחר שיחה ארוכה נמסר לי כי מנהל ידבר איתי תוך 48 שעות כלומר ביום ראשון.
חוצפה לשמה, איך יתכן שלא ניתן להגיע למשרדי הנהלה או לשלוח מייל או פקס הכל צריך לעבור דרך שירות לקוחות שלא נותנים לך הזדמנות לעשות כלום אלא רק מה שהם רוצים.
זה השירות הגרוע ולצערי כשרכשתי את המכשיר השירות שניתן היה מעולה אך כמצופה זה מה שקורה לאחר התשלום. מצער מאד.
אבקש ליצור עימי קשר דחוף עוד היום.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח יצר קשר ביום חמישי5/8/2010 עקב תקלה במכשיר ומיידית תואמה קריאת שירות כבר ליום שני תאריך 9/8/2010 התנצלנו בפני הלקוח על תחושתו הוסבר כי מדובר בהמתנה של 2 ימי עבודה בנפרד (ימי שישי ושבת אינם נימנים על ימי העבודה). תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה