פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לתגובת נציג תמי 4 נושא התלונה:
אליהו עמית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏06 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתגובה לתשובה של נציג שירות הלקוחות של תמי 4 לגבי תלונתי מ ה01/8/10 לגבי המתנה לשירות ויחס מזלזל מצד החברה מעולם לא אמרתי או ציינתי שאני מרוצה מהטיפול של תמי 4 בבעיה או שהבעיה טופלה לשביעות רצוני להפך אני עומד על כך שזמן המתנה של שבועיים לתיקון של מכשיר שמשרת את ביתך יום יום הוא ארוך ולא הגיוני מה עוד שהיחס של נציגי השירות הבכירים [ לא המוקדנים ] מזלזל וחסר התחשבות הוצע לי פיצוי של חודשיים אחריות שהנציג יודע שאני כבר משלם אחריות ושירות לעוד שלוש שנים פשוט מצחיק וחסר הגיון לדעתי על החברה לשפר באופן בהול את רמת שירות הלקוחות שלה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
עקב תקלה חוזרת ללקוח הוצע ללקוח להחליף את המכשיר במכשיר מחודש. הלקוח דחה הצעה זו ואנו ביצענו הקדמה לקריאת השירות מתאריך 27/7 עד לתאריך 4/7 כך שזמן ההמתנה הינו 7 ימי עבודה בלבד. בנוסף ניתן ללקוח שי צנוע.
חברת תמי 4 עושה ככל שביכולתה לשפר ולצמצם את זמני ההמתנה לשירות טכנאי.
תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה