פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למכשיר באחריות לאחר שבוע ימים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 10-09 רכשתי מכשיר תמי בר פמילי מחברת תמי 4.
בזמן הרכישה הנציג היה אדיב במיוחד ולכן התרשמתי כי החברה רצינית ואמינה.
מרגע ההזמנה תוך 48 שעות הותקן המכשיר בביתי לשביעות רצוני המלאה אבל..........
ביום שבו היתה תקלה במכשיר, פתאם החברה הפכה להיות אחד הגרועות בשירות הלקוחות.
ביום שישי הפסיק המכשיר לעבוד, והמים החלו לזרום על השיש.
לפי חוברת ההדרכה ניתקתי את המכשיר וסגרתי את ברז המים. מכיוון שביום שישי אחרי השעה 13:00 לא עובדים, הודעתי על התקלה ביום ראשון בשעה 08:30. לאחר המתנה של כמעט 30 דקות על הקו, ענתה לי נציגה בשם יאנה ותיאמה לי טכנאי ליום חמישי (שבוע לאחר תחילת התקלה).
הייתי בהלם ושאלתי אותה: אם זה לא נראה לה לא הגיוני לחכות שבוע ימים כאשר אין מים בבית??? היא אמרה נכון ללקוחות זה נראה לא הגיוני אבל אצלינו בחברה זה הגיוני לגמרי......
וכשאמרתי לה שביום חתימת החוזה אמרו לי כי במקרה של תקלה המקרה יטופל תוך 24 שעות, היא ענתה לי נכון אבל אנחנו לא מתחייבים, כי בקיץ יש לנו המון בעיות.
אני לא מבינה את זה.. איך להתקין אתם באים בריצה, אבל בשירות אתם זוועתיים! איך בימים לוהטים כמו עכשיו, משפחה שלמה עם שני ילדים קטנים צריכה לחכות שבוע ימים למים?????????
מקווה שלפחות לתלונה תתייחסו ולא תנפנפו אותנו כרגיל
תודה מגי
050-5226682
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביקור טכנאי באופן מיידי !!!!!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה