פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוח ואי מתן שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך : 9-8-2010


לכבוד : תמי 4
העתק : עו"ד שחר אהרוני תיק


הנדון : אי מתן שרות בזמן סביר ופיצוי בגין עוגמת נפש


שלום רב

התקלקל לי המכשיר לפני כשבועיים חיכנו שבועיים להגעת טכנאי בשיא החום של יולי אוגוסט בלי מים קרים בבית עם 3 ילדים כשאחד מהם תינוק.
אתמול הגיע טכנאי והחליף מכשיר, בערב כשהגעתי הביתה ראיתי שיש נזילה רצינית על השיש נגבנו את המים ובבדיקה שעשינו המים נכנסים לקולט הטיפות במקום לכוס. התקשרתי אליכם הבוקר ולתדהמתי קבעו לי תור ליום חמישי הקרוב דהיינו 3 שבועות ללא מים אני דורש טכנאי היום לתיקון התקלה ופיצוי בגין 3 שבועות ללא מים. על מה בעצם אתם גובים כסף
אתם מתנהגים כמו שוק הכרמל לא כמו חברה שמתיימרת להיות מובילה בתחומה .
תתביישו לכם שככה אתם מתנהגים ללקוחות שלכם, ביקשתי לדבר
עם מישהו אחראי ובשום פנים ואופן לא הצלחתי להגיע אליו
אני רואה עצמי זכאי ע"פ חוק להגיש תביעה כנגדכם
בגין אי מתן שרות בזמן סביר ועוגמת נפש

תודה מראש אורן שמחי

טלפון בבית : 03-9361314
נייד : 0526624552


גזל סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
בתאריך 28/7/2010 הלקוח פנה ודיווח על תקלה.
עקב תקלה מורכבת הוחלט לבצע החלפת מכשיר למכשיר מחודש.
בתאריך 8/8/2010 הגיע המתקין להחלפת המכשיר.
בתאריך 9/8 הלקוח פנה עקב תקלה במכשיר המוחלף תואמה קריאת שירות . עקב העומס אכן זמן ההמתנה לטכנאי גדול בתקופה זו . התנצלנו בפני הלקוחה ואף הענקנו הארכת אחריות למכשיר.חברת תמי 4 תמשיך לשפר ולקצר את זמני ההמתנה וזאת על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחות החברה.
תגובה:
... פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה