פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת הסחורה< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך/10 1/8/ דיברתי עם נציגת תמי 4 לשדרוג המכשיר שלי, אמרה שארי יום יומיים ידברו איתי ויקבעו תאריך להגעת המכשיר, המכשיר טרם התקבל ואני מסתכלת בכרטיס האשראי שלי שהם החלו להוריד לי 99.- ש"ח, מאחר ורמכשיר טרם הגיע אלי, אני מתחרטת ולא מעוניינת בו, הם גם אמרו שאנסה אותו 14 יום ואם לא ימצא חם בעיני אוכל להחזירו, במילא המכשיר טרם הגיע והם לא יצרו עימי קשר, להיחפך אני התקשרתי ואמרו שיחזרו וגם לא חזרו אלי, איזה זכות יש להם להתחיל להוריד לי מהחשבון 99.- ש"ח למשך 36 חודשים, אני מבטלת ההזמנה, שלחתי פקס לישראכרט, ואבקש לטפל בנושא .

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
בתאריך 1/8/2010 הלקוחה פנתה על מנת לבצע שדרוג למכישרה בוצעה הזמנה הלקוחה פנתה בתאריך 8/8 ונמסר לה כי עדיין אין תאריך התקנה . הלקוחה מסרה כי ירד מחבונה תשלוםן ראשון התנצלנו ומסרנו כי המדובר הוא בטעות. הצענו לבצע זיכוי ולחייב בחודש לאחר מכן הלקוחה סירבה וביקשה לבטל את עסקת הטרייד אין. לבקשתה העסקה בוטלה ומיידית הועברה בקשה לזיכוי . תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה