אי אספקת הסחורה< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 01 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך/10 1/8/ דיברתי עם נציגת תמי 4 לשדרוג המכשיר שלי, אמרה שארי יום יומיים ידברו איתי ויקבעו תאריך להגעת המכשיר, המכשיר טרם התקבל ואני מסתכלת בכרטיס האשראי שלי שהם החלו להוריד לי 99.- ש"ח, מאחר ורמכשיר טרם הגיע אלי, אני מתחרטת ולא מעוניינת בו, הם גם אמרו שאנסה אותו 14 יום ואם לא ימצא חם בעיני אוכל להחזירו, במילא המכשיר טרם הגיע והם לא יצרו עימי קשר, להיחפך אני התקשרתי ואמרו שיחזרו וגם לא חזרו אלי, איזה זכות יש להם להתחיל להוריד לי מהחשבון 99.- ש"ח למשך 36 חודשים, אני מבטלת ההזמנה, שלחתי פקס לישראכרט, ואבקש לטפל בנושא .
|
|
|
|
|