פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תמי 4 שהפסיק לעבוד אחרי חודש והמתנה של שבוע לטכנאי ! נושא התלונה:
עמר מור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מעוניין לרכוש מכשיר תמי 4 והתעניינתי במחירי החיבלות
נמסר לי ע"י נציגה כי המחיר הוא X וכי עלות ההתקנה תהיה בהנחה של 50 אחוז.
הסכמתי ומסרתי את פרטי כרטיס האשראי.
אך כשהגיע הטכנאי, הבחנתי במחיר אחר בחוזה וכי עלות ההתקנה היא מלאה, משניסיתי לבדוק עם הנציגה היא התעקשה בכל תוקף שזה המחירים"שסגרנו"
רק לאחר בירור וכתיבת מכתב לפניות הציבור של החברה ובירור מטעמה תוך שמיעת הקלטת השיחה התברר שהנציגה קצת "שיקרה".

לפני כחודש התקינו את מכשיר תמי 4 בדירתי.
חלף חודש מאז והמכשיר אינו מוציא מים קרים, כשלוחצים על הכפתור המים זורמים החוצה מהמכשיר.
רציתי לזמן טכנאי ונאמר לי כי המועד הכי קרוב הינו בעוד שבוע !!!
טענתי כי המועד לא הגיוני וכי החוק מחייב לזמן קצר יותר, תשובת הנציג הייתה "החוק מחייב עד שבוע" ברור, וחברת תמי 4 מנצלת את החוק עד תומו !
מיותר לציין שאת המכשיר רכשתי כדי להנות ממים קרים וחמים זמינים (יש לי תינוקת)
לא מתקבל על הדעת שחברה כמו תמי 4 מתחייבת לשירות מהיר ואדיב ולמכשירים באיכות גבוהה ותכל'ס לא עומדת בהתחייבויותיה.
ביקשתי שמנהלת תחזור אליי ותשנה את מועד הטעכנאי, נאמר שהמנהלת תחזור תוך 24 שעות
המנהלת חזרה אליי לאחר 48 שעות וכמובן שתשובתה הייתה "עשיתי את כל המאמצים...בלה בלה בלה בלה...המועד נשאר כשהיה"
לא יכול להיות שבמשך שבוע שלם אין לחברת תמי 4 טכנאי אחד באיזור .
שיעמדו בהתחייבותיהם לשירות מהיר וטוב !
קשה להגיד שהשירות גרוע כי פשוט - אין שירות !!!

מיותר לציין במשך שבוע אני אמור לרכוש בקבוקי מים שמן הסתם לא אקבל עבורם החזר מתמי 4 !
פשוט בושה של שירות, הבעיה שאין דרך להיפטר מהחברה כי המכשיר נרכש כך שאי אפשר להחזירו ! וחבל !!!
בזבוז זמן
דורש פיצוי על עלות בקבוקים, החזר תשלום שאני משלם בעבור שירות שלא קיבלתי, ושיביאו טכנאי במועד הגיוני !!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
דורש פיצוי על עלות בקבוקים, החזר תשלום שאני משלם בעבור שירות שלא קיבלתי, ושיביאו טכנאי במועד הגיוני !!! פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח פנה בתאריך 10/8/2010 עקב תקלה במכשיר תואם ללקוח טכנאי ליום שני 16/8/2010. מדובר בהמתנה של 4 ימי עבודה (ימי שישי ושבת אינם נימנים).
התנצלנו בפני הלקוח על תחושתו ונמסר כי במידה ויהיה ביטול קריאת השירות תוקדם.
חברת תמי 4 עושה כל מאמץ לשפר ולצמצם את זמני ההמתנה לטכנאים.
תגובה:
... פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה