פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לתת שירות< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 14 יום בדיוק הותקן בביתי מכשיר תמי 4. היום המכשיר התקלקל והופתעתי לגלות כי שירות הלקוחות שלהם פועל עד השעה 17 בלבד.
התקשרתי למחלקת המכירות והודעתי כי ברצוני לבטל את העסקה (היום הוא היום האחרון בו אני יכולה לבטל אותה על פי החוזה).
הנציגה הראשונה העבירה אותי לשירות, התייאשתי וניתקתי לאחר כשבע דקות. לא שמעתי ממנה מאז.
התקשרתי שוב ונציג חוצפן הסביר לי שהוא לא יכול לגעת בעסקה ושהנציגה שמכרה לי את המכשיר תחזור אלי. לדבריו: "מחר יום שישי, אני בכלל לא יודע אם היא תהיה כאן אבל אם כן, היא תחזור".
הסברתי שאני לא מעוניינת לשבת ולחכות לאותה נציגה אלא מעוניינת לבטל את העסקה היום. הוא סירב לעזור, סירב להעביר אותי לאחראי ודיבר בצורה מאוד מזלזלת ובצעקות ("את לא קולטת", "את לא יודעת כמה הייתי רוצה לא לדבר איתך", "את רוצה שאני אגיד לך שהעסקה מבוטלת? אז אני אגיד! טוב לך?", "אני לא חייב לך תשובות" וכו' וכו' וכו').
בסופו של דבר הובטח לי כי אחראי יחזור אלי בשעה 19. לאחר שלא חזר, התקשרתי שוב ונמסר לי שאותו אחראי כבר הלך הביתה ושהגעתי למחלקת הודעות, שם אני יכולה להשאיר הודעה ויחזרו אלי ביום ראשון. כמו כן נאמר לי שביום שישי לא יחזרו אלי.
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה והחזרת כספי מיידית + שיחה עם אחראי על הנציג החוצפן פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר בתאריך 06/08/2010.
לצערינו לא מצאנו כל תיעוד לפניה בתאריך 15/8.
בתאריך 20/8 הלקוח פנה בבקשת ביטול עסקה.
הלקוח הועבר לפניות הציבור, התנצלנו על תחושתו ואף מסרנו כי נשמח לשקם את חווית הרכישה , הלקוח סירב ודרש ביטול עסקה בלבד.
תגובה:
העסקה בוטלה לבקשת הלקוח הועברה בקשת ביטול בתאריך 23/8 ובימים הקרובים נשלח נציג החברה לפירוק המכשיר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה