פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר FAMILY נושא התלונה:
זעירא ישראל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏15 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתיב הל"ה ד.נ. האלה99855 כתובת:
יוני נתניהו 1 ג א.ת.אור יהודה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בעקבות תלונתי על נזילת מים מתחתית המכשיר , הופיע (אחרי שבוע) טכנאי , ולאחר בדיקה הודיע לי כי אין מה לעשות , התופעה ידועה ונובעת עקב עיבוי הלחות שבאויר על יחידת הקירור , והפתרון הוא להמתין מס' שבועות עד לשינוי תנאי מזג האויר !!?.
נא הביאו לידיעת הקונים בפוטנציה כי מכשירים אלו לא נועדו מלכתחילה לעבוד בתנאי מזג האויר השוררים במישור החוף , וכל אחד ישקול את שיקוליו לפני הרכישה.
כמובן שמענה לתלונה שנשלחה באמצעות אתר החברה - לא זכה לתגובה !.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח רכש מכשיר מסוג תמי בר פמלי בתאריך24/09/2009.
בתאריך 9/8 פנה עקב נזילה במכשיר נשלח טכנאי בתאריך 16/8 ובדק את המכשיר. הטכנאי מסר ללקוח כי עקב הימים החמים במיוחד . (טמ"פ גוהות ביותר ואחוזי לחות גבוהים מאוד) יש הזעה כתוצאה מהפרש הטמ"פ הקיצוני.
תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה