פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ואני חשבתי שאני לבד נושא התלונה:
פאר ניצן ציפי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי את המכשיר כבר למעלה מארבע שנים ואנימאד מרוצה.
ביום חמישי ניסתי ליצור קשר כדי להזמין טכנאי לאחר זמן ארוך הועברתי למענה קולי כדי להשאיר את מספר הטלפון על מנת שהם יצרו איתי קשר, ישייתי זאת בשמחה כדי שלא אצטרך לשבת ליד הטלפון..
ביום שישי בשעה 09.02 התקשרתי שוב הפעם לא הועברתי למענה והמתנתי למעלה מעשרים וחמש דקות תוד כדי ההמתנה כתבתי מכתב לתמי 4 אותו שלחתי בדאר.
במכתב הוספתי צילומים שלמסד ובו נראים שני נסיונות כושלים לשלוח להם בצור קשר.
מתקבלת הודעה שמייל איני בתוקף, אני מניחה שאם הייתי מסמנת ןי במקום בו אני מאפשרת להם לשלוח לי דאר זבל המייל היה מקבל תוקף מיידי.
האם זה מוגזם לצפות שבימים כל כך חמים יהיה ניתן לדבר עם קול אנושי.?

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
יצרנו קשר עם הלקוחה התנצלנו על זמני ההמתנה. נמסר כי חברת תמי 4 עושה הכל על מנת לצמצם את זמני התגובה. הלקוחה קיבלה בהבנה. תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה