|
|
|
|
|
|
לא לתמי 4: לוקחים כסף על מכשיר שלא תומכים בו יותר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שרות רע ויקר ולא מקצועי. שילמתי ביטוח על מכשיר שתמי 4 לא תומכים יותר ואין להם חלפים...הפיתרון שלהם לשדרג למכשיר אחר בכסף נוסף.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהל היחידה לפניות הצי |
שם ותפקיד: |
ללקוח מכשיר מסוג תמי 4 דגם ישן משנת 1991 (מכשיר כבן 19 שנה) הוסבר ללקוח כי החלפים למכשיר זה אינם קיימים הוצע מיידית ללקוח שדרוג במחיר אטרקטיבי וזאת על מנת לשמר את הלקוח.
הלקוח הועבר לפניות הציבור נמסר לו כל המידע והלקוח אכן החליט לבצע שדרוג למכשיר.
|
תגובה: |
שדרוג המכשיר |
פתרון: |
|
|
|