פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי את מכשיר הפרימו של תמי 4 זאת לאחר שיצאתי ממסלול התחייבות מנביעות שאגב שירות מצויין בדיעבד זאת היתה החלטה גרועה ביותר. אחרי יום של התקנת המכשיר היתה תקלה ולא היו מים חמים טכנאי תואם לאחר 4 ימים כבר התחלנו ברגל שמאל... היום אני חודש וחצי אחרי ושוב תקלה אבל הפעם אין בכלל מים זה התחיל ביום שבת בלילה (יש לי שתי תינוקות בבית) ונשארתי בלי מים בכלל היות וסמכתי על המכשיר הייתי צריכה לנסוע לתחנת דלק על מנת לקנות שישיית מים ביום א' כשהתקשרתי לשירות תיאמו לי טכנאי ליום רביעי לאחר נזיפות ושיחות אחראי עשו לי ממש ממש טובה והקדימו ליום ג' היום סוף סוף הגיע הטכנאי והתברר שלתקלה לא נמצא פתרון ולכן צריך להחליף את המכשיר נו.. ומה עכשיו שאלתי אז עכשיו צריך להמתין לצוות שירות הלקוחות של תמי 4 שיואילו בטובם להתקשר ולתאם איתי (בטח לעוד שבוע) תאריך שיבואו להחליף את המכשיר.. תאמינו לי זו טעות טעות להצטרף לחברה הזאת אין להם טיפת מודעות לשירות המטרה שלי היתה הרי להפסיק לסחוב בקבוקי שתיה וחזרתי לאותה נקודה חבל ממש חבל...
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה