פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 6 באוגוסט גיליתי שמכשיר התמי4 נוזל מים ללא הפסקה.
התקשרתי לחברה ולאחר המתנה של 27 דקות על הקו נענתי.
ביקשתי להזמין טכנאי ונאמר לי שיוכל להגיע רק ב- 16 באוגוסט. לאחר שביקשתי לדבר עם מנהל הוקדם הטכנאי לתאריך 9 באוגוסט. הטכנאי הגיע "טיפל במכשיר במשך 1 דקות ו"נעלם" לאחר שמסר לי שהנזילה תסתיים כעבור 24 שעות.
לאחר המתנה של 72 כאשר המכשיר נוזל באופן חמור (כל המטבח מלא מים)
התקשרתי וביקשתי טכנאי . תואם טכנאי לתאריך ה16 באוגוסט בין השעות 12:00 עד 16:00 . בשעה 10:30 נמסר לי שהטכנאי חולה ולא יגיע. להפתעתי תואם טכנאי שנית ללא תאום עימי לתאריך 23 באוגוסט. ושוב נאלצתי לקחת יום חופש מהעבודה. כאשר הטכנאי הגיע אמר לי שאין מה לעשות וצריך להחליף מכשיר, אולם הוא לא יכול לעשות זאת וצריך לתאם שנית.
בתאריך 24 באוגוסט התקשרו אלי שוב ומסרו שטכנאי יגיע ב30 באוגוסט בין השעות 12:00-16:00
אודה לעזרתכם המהירה פשוט לא ייתכן שיותר משלושה שבועות אין בידי מכשיר וכן אני נאלצת לקחת ימי חופשה לשוא.
כל שיחותי לתמי 4 שזמן השיחות הכולל עומד על 342 דקות (בכל פעם בכדי לבדוק מה לעשות ובקשה לדבר עם מנהל שנענת בשלילה) אינן מועילות ואני בבעיה חמורה כי אני משלמת בכל חודש דמי שרות וביטוח ע"ס 54 שקלים אולם פתרון אין.
תודה תודה רבה באם תוכלו לעזור לי.
חוסר שרות ומענה לבעיה סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה