פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומזלזל, אי שליחת טכנאי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אל: פניות ציבור
חברה: תמי 4
פקס: 03-5387649
תאריך: ‏25 באוגוסט 2010
‏ט"ו אלול תש"ע
מאת: מאיה וגיל ציון, לסקוב 35 חולון דירה 8
טל': 052-4000494 פקס: 03-6089879
[email protected]
מס' דפים (כולל עמוד זה) 1

מסמך זה ונספחיו כוללים חומר משפטי חסוי. במקרה שהמסמך הגיע למי שאינו הנמען, נודה מאד על החזרתו לשולח. הוצאות ההחזרה יושבו לפי דרישה.

א.ג.נ,
הנדון: תלונה חריפה- שירות מחפיר
אבקש להתלונן בצורה חריפה על השירות בו נתקלתי היום.
אני לקוחה שלכם כבר כ-7 שנים, ולפני שנה שדרגתי את המכשיר למכשיר Family החדש, כמובן עם אחריות ושירות תיקונים מלא.
הבוקר נתקלתי בתקלה- המים יוצאים מתחת למכשיר במקום מהמקום הרגיל, כנזילה.
יצרתי איתכם קשר בפעם הראשונה היום ב-08:00 בבוקר, ושוחחתי (לאחר המתנה ארוכה) עם נציג בשם חזי בובה.
למותר לציין שהנציג היה חצוף, לא שירותי בעליל ומן השנייה הראשונה הודיע לי שיהיה טכנאי רק עוד 6 ימים (יום שני הבא). כאשר ביקשתי לדבר עם אחראי הוא סירב, לא שיתף פעולה ולא ניסה אפילו לבוא לקראתי. לאחר שיחה ארוכה הבטיח לחזור במהירות עם תשובה.
לאחר שלוש שעות התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם אלה- זו אמרה שהעניין בבדיקה.
לאחר שעתיים נוספות התקשר אלון יפה שהציג עצמו כמנהל מקשרי לקוחות, אמר שעושה את כל הבדיקות ויחזור אליי עד 16:00 עם עידכון לגבי מועד הגעת הטכנאי. הצגתי בפניו 3 אפשרויות:
1. הגעת טכנאי היום או מחר
2. קבלת מכשיר חלופי
3. החזרת המכשיר שלי וקבלת זיכוי מלא על כל התקופה שעוד נותרה לי לשלם (כשנתיים).
סיפרתי לו שלמרות העומס הרב והחוסר בטכנאים עליהם הוא מדבר, כאשר התקשרתי והזדהיתי כלקוחה חדשה שמעוניינת לרכוש בר חדש- הבטיחו לי בר + מתקין כבר מחר!!! אלון הסכים איתי ואף הודה שאתם משקיעים יותר במכירות מאשר בשירות.....
ב-17:00 התקשרתי (כמובן לאחר שאלון לא חזר אליי), הגעתי שוב לאותו חזי שציין שאלון חולה והלך הביתה...התעקשתי לקבל איזושהי תשובה ולדבר עם כל אחראי שהוא- חזי אמר שבלתי ניתן לשוחח עם אחראים בחברה שלכם!!!!!! בנוסף אמר שאתם עובדים רק עד 17:00 וכבר אין עם מי לדבר באף מוקד.....
כמובן שאיבדתי יום נוסף ללא מים, בשיא החום של אוגוסט, עם מכשיר חדש ועם אחריות מלאה!!!
אציין את המובן מאליו- לא הגיוני לקבל יחס כזה כלקוחה ותיקה!!!
לא הגיוני שלא אוכל לדבר עם אף אחראי, ואף לא הגיוני לחכות לטכנאי שבוע באמצע אוגוסט!
אתם מפרסמים רבות את המוצרים שלכם ומתהדרים בסיסמא "לא צריך לסחוב יותר בקבוקי מים..." הרי זה לא הגיוני שקניתי מכשיר שלכם ועכשיו שבוע אני כן אסחוב בקבוקי מים!!!
לאחר יום בו דיברתי איתכם 5 פעמים במהלך 9 שעות, בו לא קודמתי אפילו טיפה בתיאום ביקור טכנאי, אני דורשת:
1. תיאום מיידי של טכנאי
2. פיצוי על הוצאות ועוגמת נפש

פיסי סוג הנזק :
שליחה מיידית של טכנאי ופיצוי הולם פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה