פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-22.4.2010 רכשנו מכשיר תמי 4 היקר ביותר והחדיש ביותר. שילמנו את מלוא הסכום במזומן לצערינו לא עשינו הסדר תשלומים כך שאנחנו לא יכולים לעצור להם את התשלומים. מיום הרכישה החלו הבעיות. שלוש פעמים היה אצלנו טכנאי מטעמם. פעם אחת תקן משהוא ולמחרת שוב התקלקל, הגיע שוב טכנאי שהחליף את "לוח האם" בפעם האחרונה הטכנאי הוציא שני קפיצים מהמכשיר -"החליטו בחברה מבחינה הנדסית שהם מיותרים" והוסיף זרז או משהוא דומה שוב לדבריו "מבחינה הנדסית החליטו בחברה להוסיף" (האם אנחנו שפני נסיון?). מיותר לציין שהטכנאים בעצמם אמרו לי שאבקש מכשיר חדש שאם זה היה קורה להם הם לא היו מוכנים לזאת. התקשר אלי נציג "בכיר" לפי דבריו והבטיח לי שהמכשיר יעבוד כראוי ולא כדאי לי לבקש להחליף מכשיר כי הם נותנים בהחלפה מכשירים מחודשים שלקוח אחר החזיר אז יותר כדאי לי להישאר עם המכשיר שקיבלתי ושיתקנו אותו.
ראשית עלי לציין כי את מחלקת השרות שלהם לא ניתן להשיג אתה מחכה שעות ולא עונים הייתי משיגה אותם רק דרך המחלקה שמוכרת מכשירים חדשים-כנראה שמעניין אותם רק לקוחות חדשים ולא שימור לקוחות קיימים.
אני לא מוכנה להפסיד ימי עבודה זמן וכסף לחכות לטכנאים "ולהתקע" בלי אפשרות למים קרים ו/או חמים , אני מבקשת מכשיר חדש ותקין שעבר את כל בקרת האיכות במפעל לפני שיצא אלי או לחלופין אם הם לא יכולים לספק זאת אבקש את כספי בחזרה ושיקחו את המכשיר. .
עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר סוג הנזק :
אבקש מכשיר חדש -לא מחודש או לחלופין שיחזירו לי את הכסף ויקחו את המכשיר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה