פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הרצל 45/2 כתובת:
תיאור הבעיה:
מתאריך 21.08.2010 כל יום אני מתקשר ומשאיר הודעה על תקלה דחופה.
ב-26.08.2010-התקשרה נציגה ואמרה לי אני מאוד מצטערת שיש לך תקלה ולא קיבלתה
שרות אני אנסה להקדים לך את הטכנאי .היא אמרה לי רק ביום חמישי הבא יגיע אליך טכנאי זה חוצפה ממדרגה שלמה. זה לא תלונה ראשונה על שרות גרוע בכל מדינת ישראל תוך זלזול בלקוחות תמי 4 אני דורש מידית פיצוי על שרות גרוע את מלוא מחיר של המכשיר חזרה אתם לא נותנים שרות טוב שרות גרוע לא קיים בשום מקום אין לנו מי שתיה יש אצלנו תינוקת אתם תשפטו. צריך לסגור את החברה אים לכם טכנאים
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה