פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש לנו את המכשיו של תמי 4 שנים מתחת לכיור . בנוסף המכשיר מבוטח ע"י חברת תמי 4.
כבר שבועיים אנחנו מנסים להשיג את שרות לקוחות אין מענה. לפני שבוע שלחתי דרך האתר של תמי 4 בקשה שאני מבקשת לשוחח אתם. ביום ראשון בשעה 18.25
התקשרה אלי בחורה בשם ריטה. ביקשתי ממנה שתחזור אלי תוך רבע שעה אמרה לא יכולה כבר מאוחר מדי. אז ביקשתי ממנה שתחזור אלי למחרת בבוקר. אמרה לי שזה לא עובד כך שאני אתקשר. אמרתי שבשום אופן לא ניתן להשיג אותם. ניתקה השיחה וברור שלא חזרה אלי. ואני ממשיכה לנסות להתקשר ללא הצלחה.
לא ברור לי לשם מה יש לי ביטוח אם כך הדברים מתנהלים.
ברור לי שבתום תקופה הבטוח לא אקנה מחברת תמי 4 שום שרות .
דבר נוסף השרות של הגברת הנכבדה מאוד דברת ריטה מבזה כל חברה.


תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל היחידה לפניות הצי שם ותפקיד:
יצרנו קשר עם הלקוחה התנצלנו על תחושתה. בנוסף הוצאנו את השיחה אשר התנהלה ולא מצאנו פגם בניהול השיחה.
הנציגה אכן מסרה כי תחזור ולא יצרה קשר נוסף ועל כך אנו מתנצלים.
חזרנו ללקוחה והצלחנו יחד לפתור את הסוגייה לשביעות רצונה.
תגובה:
.. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה